مخالفت با کنسرت به دلیل پیشگیری از وقوع جرم

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی حامی آزادی های مشروع است و با تضییع حق فرد یا افراد به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام علی مظفری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: عده ای از روی جاهلیت و برخی نیز به خاطر منافع خود همیشه مخالف اجرای قوانین بوده‌اند که دستگاه قضایی در مقابل آنها ایستاده و حق مظلومان را پس گرفته است. دستگاه قضایی در چند سال اخیر با فساد مالی، زمین خواری، قاچاق کالا و رانت خواری مبارزه جدی داشته و به همین دلیل از سوی متخلفین مورد تهمت، افترا و تخریب قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با اصل کنسرت مخالفت ندارد گفت: طبق قانون اساسی یکی از وظایف این دستگاه پیشگیری از وقوع جرم است و اگر برای ما احراز شود فساد و تخلف در برگزاری این کنسرتها صورت نمی گیرد، مخالفتی با اجرای آن نخواهیم داشت.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به جایگاه دستگاه قضایی در حکومت اسلامی افزود: تسلیم و قبول احکام قوه قضائیه همانند تسلیم شدن در مقابل امر خداوند است و همه در برابر آن یکسان هستند.
وی افزود: برخورد با متخلفین در جریان تاخیر پروازها و تصادف زنجیره ای جاده مشهد – نیشابور از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی خراسان رضوی در برخورد با مسئولان متخلف طی یک سال گذشته بود که عزم این دستگاه را برای احقاق حقوق مردم نشان داد.

وی گفت: در یک سال گذشته حدود یک میلیون و 500 هزار پرونده به دستگاه قضایی خراسان رضوی وارد شده که این تعداد حدود یک دهم پرونده‌های کل کشور است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: آزاد سازی 2هزار هکتار اراضی ملی از دست زمین خواران و رسیدگی سریع به پرونده‌های تجاوز به عنف از دیگر اقدامات دستگاه قضایی این استان در مدت مزبور بوده است.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *