سیم کارت مفقودی دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا شهرستان بینالود فرد شروری را که با سوء استفاده از سیم کارت مفقودی اقدام به توهین و تهدید و اخاذی از شهروندان می‌کرد را شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اعلام این خبر گفت: یکی از کسبه شهرستان طرقبه شاندیز با حضور در پلیس فتا اعلام کرد مدتی است در فضای مجازی فردی با توهین و تهدید از وی تقاضای مبالغ هنگفتی وجه نقد می‌کنند.

سرهنگ نظافتی گفت: با دریافت این خبر مأموران پلیس فتا اقدامات خود را در این زمینه آغاز و مالک سیم کارت را جهت ارائه توضیحات به پلیس فتا احضار کردند. مالک سیم کارت پس از حضور در پلیس فتا اعلام کرد که مدتی قبل سیم کارت خود را مفقود کرده و از آنجایی که چندین شماره سیم کارت نیز داشته پیگیری‌های لازم را درخصوص سوزاندن سیم کارت انجام نداده است. در ادامه مأموران فضای سایبری با بهره گیری از فنون و شیوه های نوین پلیسی محل اختفای متهم اصلی را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه این جوان شرور ۲۵ سال را دستگیر کردند.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد افراد دیگری نیز قربانی اقدامات شرورانه این فرد بودند که متاسفانه به پلیس جهت ارائه گزارش و یا شکایت مراجعه نکرده و باعث شدند که این فرد اقدامات مجرمانه خود را در فضای سایبری و بعضا در فضای حقیقی ادامه دهد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *