داستان جنجالی وام گرفتن آقای رئیس هیات کشتی!

معاون توسعه ورزشي اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: موضوع سوءاستفاده رئيس هيات كشتي استان براي دريافت وام و ارتباط آن با استعفايش درست نيست.

«هوشنگ ولی‌پور» افزود: اصلا این طور نیست در کجا سازمان همیاری و جاهای دیگر به هیات‌ها وام می‌دهند اگر هست به ما اطلاع بدهند که ما هم بگیریم.

ولی‌پور ادامه داد: شاید یعقوبی از جای دیگری به صورت شخصی وام گرفته باشد که ما از آن اطلاع نداشته باشیم ولی به نام هیات وامی دریافت نشده و اصلا این طور نبوده است.

وی اظهار کرد: یعقوبی مدت‌ها بود محل کارش تغییر کرده بود و به شهر تهران منتقل شده بود و به همین دلیل استعفا کرده بود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: ما به ایشان گفتیم که چند وقتی صبر کند تا ما یک نفر را پیداکنیم که مسئولیت را قبول کند و ایشان هم 2ماهی صبر کردند و دلیل استعفای ایشان تغییر محل کارشان بود چراکه به دلیل دوری راه کمتر می‌توانستند وقت بگذارند و دلیل دیگری نداشت.

ولی‌پور در ادامه درباره برگزاری مجامع انتخابات هیات‌های ورزشی استان گفت: هم اکنون ۵ هیات هستند که با سرپرست اداره می‌شوند که در تاریخ ۱ مردادماه یکی از آن‌ها را برگزار می‌کنیم، ۱۵مردادماه انتخابات هیات انجمن‌های ورزشی را برگزار می‌کنیم و در این بین هم انتخابات دوومیدانی را اجرا می‌کنیم، یعنی ما ۳ مورد از این هیات‌ها را تا موعدش برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: درباره اتومبیلرانی هم انتخابات آماده برگزاری است که فکر کنم تا ۱۵ مرداد برگزار شود و تا پایان سال هم ۴ هیات دیگر را که مدت ریاست روسای آن‌ها به پایان رسیده است را برگزار خواهیم کرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان درباره مجمع هیات کشتی گفت: تا ۳ ماه آینده یا کمتر زمینه‌های برگزاری مجمع هیات کشتی فراهم می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *