تقدیر استاندار خراسان رضوی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس قدردانی کرد.
علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: حضور پرشور و با صلابت مردم مومن و روزه دار استان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان از عزم و اراده ی مردم در حمایت از آرمان فلسطین، و قدس شریف است .
متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و با صلابت مردم مومن و روزه دار استان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان از عزم و اراده ی مردم در حمایت از آرمان فلسطین، و قدس شریف است .
مراسم روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده ی خود، یک بار دیگر و همچون همیشه به ندای بنیانگزار فقید جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی) لبیک گفتند و موجب دلگرمی ملت های ستمدیده جهان شدند.
دشمنان بدانند که مردم عزیز ما تحت لوای رهبر معظم انقلاب ( حفظه الله تعالی)، یکپارچه و متحد؛ چه در عرصه ی نرم و چه در عرصه ی سخت، پای ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون پاک شهدا، مستحکم و ثابت قدم ایستاده اند.
اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید، بر خود لازم می دانم از حماسه ی حضور آگاهانه و مبتنی بر دشمن شناسی مردم همیشه در صحنه ی خراسان رضوی قدردانی کنم.
یقینا مردم وفادار، زنان و مردان مقاوم کشور و استان، در راه پیمودن و تحقق آرمان های والای بیداری اسلامی مصمم هستند و در سایه ی پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) تا صبح پیروزی این راه را ادامه می دهند.

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *