تشرف 9هزار و 600مددجوی کمیته امداد به حرم رضوی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای امسال 9هزار و 600 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند.

مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه این گروه در قالب کاروان و از استان‌های سراسر کشور میهمان حرم رضوی شده‌اند، افزود: این گروه از زائران در مدت حضور خود در مشهد مقدس از موزه‌های فرش و مرکزی آستان قدس رضوی بازدید و یک وعده نیز میهمان مهمانسرای حضرت شدند.
وی با بیان اینکه این زائران به مدت 3 روز میهمان آستان قدس رضوی هستند، تصریح کرد: این زائران علاوه بر زیارت مضجع منور امام علی بن موسی الرضا(ع) با حضور در رواق شیخ حر عاملی از برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی آستان مقدس امام رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.
خاکسار قهرودی بیان کرد: سخنرانی، بیان احکام، کارگاه‌های حفظ قرآن، پاسخگویی به سوالات شرعی و …. از جمله برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر رضوی است که ویژه این گروه از مددجویان کمیته امداد در رواق‌های دارالهدایه و حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این گروه از زائران در زائرسراهای نزدیک به حرم مطهر اقامت دارند، بیان کرد: کلاس‌های آداب زیارت و اخلاق اسلامی با حضور مشاوران و کارشناسان دینی در محل اسکان این زائران برگزار می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *