برنامه‌های رفاهی انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اعلام شد

مسئول رفاه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی برنامه­های این انجمن در خصوص فعالیت­های ورزشی، تفریحی و رفاهی را تشریح کرد.

شهرام رضا پور در این رابطه اظهار کرد: برنامه­ریزی­های مناسبی در خصوص فعالیت­های ورزشی، تفریحی و رفاهی هنرمندان انجمن هنرهای نماشی انجام شده است. هماهنگی­های لازم در خصوص ارائه تخفیف به هنرمندان برای سالن­های پذیرایی و رستوران­ها و کترینگ­ها انجام شده است.تخفیفات مناسبی نیز برای هنرمندان در خصوص دریافت خدمات با نرخ مناسب از آژانس­های مسافربی و خدماتی نیز صورت گرفته است.

رضا پور با بیان اینکه در شهرهای توریستی همچون اصفهان و شیراز و محمود آباد و غیز نیز خدمات تورییستی با قیمت مناسب ارائه می شود، تصریح کرد: صحبت با باشگاه­های ورزشی جهت استفاده آقایان و بانوان هنرمند انجام شده است و  یک سیانس ویژه در طول هفته در اختیار هنرمندان قرار می­گیرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات مختلف برای خانومها و آقایون در مناسبت­های ملی مذهبی و… مانند برگزاری مسابقات فوتبال در ماه مبارک و یا مسابقات ویژه در دهه فجر برای خانم­ها و آقایون از دیگر برنامه­های انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی است.

مسئول رفاه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی با اشاره به اینکه رایزنی با مجموعه های تفریحی و استفاده از امکانات آنها نیز انجام شد هاست، تصریح کرد: هماهنگی لازم جهت برگزاری تورهای یک روزه با هماهنگی آژانسهای مجوز دار جهت بازدید از نقاط زیبا و خوش آب و هوا نیز انجام شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *