بار کج دزد کلک در مشهد باز به مقصد نرسید

مسافربر‌نمای سارق در مشهد دستگیر شد مردی جوان در میدان حافظ مشهد یک دستگاه خودروی سواری تیبا را به مقصد شهرستان خواف کرایه کرد. او و راننده جوان خودرو به سمت مقصد مورد نظر به راه افتادند. راننده برای سوخت‌گیری وارد پمپ بنزین شد و مبلغ ده هزار تومان هزینه بنزین را از مسافر خود گرفت. او در ادامه مسیر وارد شهرک سیدی مشهد شده و مقابل یک سوپرمارکت توقف کرد. راننده کلک باز از مسافر ساده لوح خود خواست از مغازه برایش یک شارژ تلفن همراه بگیرد. مرد جوان که نمی دانست چه کلاه بزرگی سرش می رود از خودرو پیاده شد.اما با خرید شارژ وقتی از سوپرمارکت بیرون آمد متوجه شد راننده خودروی تیبا متواری شده است. وی در تماسی با پلیس ۱۱۰تقاضای کمک کرد .

فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: با اعلام شکایت مالباخته تحقیقات پلیسی آغاز شد. سرهنگ محمد بوستانی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری سیدی دریافتند متهم علاوه بر مبلغ هزینه سوخت‌گیری خودرو یک دستگاه گوشی تلفن همراه و کوله پشتی مالباخته که لوازم شخصی و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد داخل آن بود را به سرقت برده است.

وی گفت: ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده و پی‌گیری سرنخ‌های موجود مالک خودروی مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با معاون دادستانی این فرد را مورد بازجویی قرار دادند. فرمانده انتظامی مشهد گفت: فرد مظنون بیان داشت چهارماه قبل خودرو را برای خانم جوانی که یکی از اقوام نزدیکش است خریداری کرده و این وسیله نقلیه در اختیار شوهر زن جوان بوده است.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: کسب این اطلاعات ماموران انتظامی، عامل این سرقت را شناسایی و دستگیر و اموال مسروقه از او کشف شد. تحقیقات پرونده با دستورات مقام قضائی ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *