آغاز پایش تابستانه اصناف مشهد

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: برنامه طرح ویژه تابستانه 1396 ، بازرسی و نظارت اصناف مشهد از اول تیرماه سال جاری آغاز و تا 31 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: بازرسی‌های طرح تابستانه با توجه به حضور زائران بارگاه ملکوتی در شهر مقدس مشهد با هدف رعایت حقوق رائران و شهروندان و جلوگیری از تخلفات احتمالی، بازرسی‌های صنوف در سطح شهر به ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

محمود بنانژاد مشهدی ادامه داد: رستوران‌ها از جمله موارد مهمی هستند که در فصل تابستان با نظارت ویژه بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد همراه بوده و در خصوص رعایت قیمت‌ها، نظارت برکیفیت، جلوگیری از هرگونه تقلب، کم‌فروشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تقویت نیروهای حوزه بازرسی و نظارت حریم رضوی، خاطرنشان کرد: نظارت دقیق و ممتد از واحدهای صنفی سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر همچون واحدهای صنفی‌ فروش آبمیوه و بستنی، عکاسی، فروش سوغات( زعفران، زرشک، نبات و آبنبات و غیره)، فرآورده‌های گوشت دامی، مرغ و ماهی، برنج و حبوبات و غیره از جمله برنامه‌های طرح ویژه تابستانه 96 بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد است.

رئیس اتاق اصناف مشهد از بازرسی و نظارت ویژه  واحدهای صنفی مستقر در راه‌آهن، فرودگاه، ترمینال‌ها و تفرج‌گاه‌ها خبرداد و در ادامه افزود: برنامه‌ریزی برای جلب مشارکت سایر دستگاه‌ها در برگزاری گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، استاندارد، بهداشت و کارشناسان اتحادیه‌های تحت پوشش در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بازرسی در این برنامه مورد توجه قرا گرفته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *