آرامگاه فردوسی آماده پذیرایی از گردشگران تابستانی است

مدیر پایگاه میراث فرهنگی طوس گفت: برای پذیرایی از گردشگران و مهمانان داخلی و خارجی آمادگی کامل داریم و امیدوارم با تمهیدات انجام شده مثل سال‌های گذشته بتوانیم لحظات خوشی را برای گردشگران رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احسان زهره وندی صبح امروز چهارشنبه 7 تیرماه اظهارداشت: با توجه به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر با آغاز موج سفرهای تابستانی به مشهد مقدس، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان طوس و آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در حال انجام است.

وی به اهمیت فضای مجازی در معرفی جاذبه‌های گردشگری تاکید کرد و افزود : قصد داریم از فضای مجازی در حد توان استفاده کنیم.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی طوس تصریح کرد: براساس مصوبات کمیته نجات طوس در خصوص تعطیلی معادن، در آستانه تحولی بزرگ در این منطقه تاریخی هستیم و امیدواریم با تعاملات ایجاد شده در راستای خدمت رسانی به مردم و گردشگران گام های بلندی برداریم.

زهره وندی در انتها گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و لزوم جذب گردشگر و ارتقای صنعت گردشگری در منطقه طوس، باید از هر فرصتی برای معرفی و ارائه خدمات به گردشگران استفاده کنیم و پایگاه میراث فرهنگی طوس در این زمینه آماده همکاری با سایر دستگاهها و بخش خصوصی است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *