آب و شیرینی با طمع بیهوشی در نیشابور!

با تلاش پلیس آگاهی نیشابور عاملان سرقت از شهروندان با آب میوه و شیرینی های آلوده به مواد بیهوش کننده شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی مردی جوان مبنی بر سرقت وجوه نقد با استفاده از آبمیوه و شیرینی های آلوده به داروی بیهوشی در فروردین ماه سال جاری تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد در محدوده خیابان رسالت شهر نیشابور سوار یک دستگاه خودرو سواری مسافربر شده که در بین راه تنها سرنشین خودرو به وی شیرینی و آبمیوه تعارف کرده که پس از استفاده بیهوش و زمانی که بهوش آمدم متوجه سرقت شده است.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: همزمان با بررسی و تحقیقات این پرونده گزارش های مشابهی اعلام که کارآگاهان با تجربه عملیات ویژه و دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با راهنمایی مالباختگان متهم را که دارای چندین فقره سابقه کیفری است شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم 32 ساله در مواجهه با مالباختگان به 6 فقره سرقت از شهروندان( همگی مرد) با استفاده از آبمیوه و شیرینی‌های آلوده به مواد بیهوشی در محدوده رسالت با همدستی دوست راننده‌اش اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به دستگیری همدست متهم خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *