ناصحی: از اتفاقات لیگ شانزدهم درس گرفتیم

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در لیگ شانزدهم بسیار اذیت شدیم اما توانستیم با تلاش و یکدلی سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

رضا ناصحی در خصوص تمدید قراردادش با پدیده اظهار کرد: این چهارمین سالی است که برای پدیده به میدان خواهم رفت و همه تلاشم را خواهم کرد تا بهترین عملکردم را داشته باشم. پدیده خانه من است و از اینکه در تیم شهرم بازی می‌کنم بسیار خوشحالم.

وی افزود: از اتفاقات لیگ شانزدهم درس گرفتیم و در لیگ هفدهم با همدلی از روز نخست، موفق خواهیم بود.در لیگ شانزدهم بسیار اذیت شدیم اما فهمیدیم که با همدلی می‌توان هر غیرممکنی را ممکن کرد.

ناصحی با اشاره به قرارداد سفیدامضایش با پدیده افزود: مدیران و کادر فنی باشگاه پدیده لطف زیادی به من داشتند و بعد از پیشنهاد تمدید قرار داد خیلی سریع پاسخ دادم.احساس خیلی خوبی از بودن در پدیده دارم، همین موارد سبب شد تا خیلی راحت به توافق برسیم و قراردادم را سفید امضا کنم.

وی در خصوص هدف پدیده در لیگ هفدهم افزود: امیدوارم در لیگ هفدهم با توجه به یارگیری خوبی که توسط مدیران باشگاه در حال انجام است، بتوانیم به رتبه‌ای خوب دست یابیم. بازیکنان پدیده همگی در خدمت تیم خود هستند و ما یک خانواده بزرگ را تشکیل داده‌ایم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *