عکاسی و ثبت لحظه‌های زندگی

مهران کریمان خراسانی، متولد اسفند ماه 1368 و دانشجوی رشته عکاسی دانشگاه خبرنگاران (مشهد) است. فعالیت عکاسی از سال 91 با گذراندن دوره عکاسی دیجیتال در موسسه سروش مشهد (مدرس دوره: استاد کیارنگ علایی) آغاز کرده است. عضویت کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد، شرکت درنمایشگاه گروهی عکس قاصدک‌ها سال 91 و شرکت در نمایشگاه گروهی عکس همدم در سال 92 برخی از اولین فعالیت‌هایش در دنیای عکاسی بوده است. عناوین بیشتری می‌شود برای این عکاس جوان برشمرد: شرکت در نمایشگاه گروهی عکس دلیل مشترک سال 92

تک عکس راه یافته به دومین اکسپو عکس تهران (خانه هنرمندان ایران) سال 92، دو عکس راه یافته به جشنواره عکس طبیعت تهران (کانون عکاسان ایران) سال 93، شرکت در نمایشگاه عکس یه قرار ساده 2 در سال 93، کسب مقام سوم در سومین جشنواره عکس ناصر خسرو در تهران در سال 93، تک عکس راه یافته به جشنواره عکس رضوی تبریز سال 93، پذیرش سه عکس در دومین جشنواره عکس بین‌المللی خیام 2014، دو عکس راه یافته به نمایشگاه سالانه کانون عکس مشهد در سال 95 و بسیاری عناوین دیگر که برای جوانی چون او نشان از پشتکار و جدیت دارد.

خودش می‌گوید: تا جایی که خاطرم هست از زمان های دور تا به امروز همیشه خودم را غرق در هنر کردم. از بودن در گروه‌های سرود مدرسه در مقطع راهنمایی گرفته تا نوازندگی سازهای مختلف و شروع اتفاقی مهم در زندگی‌ام در شاخه عکاسی.

پاییز سال 1391 شروع بسیار خوبی برای من بود. گذراندن دوره مقدماتی عکاسی دیجیتال در موسسه سروش مشهد در کنار استاد کیارنگ علایی عزیز و مهربان. تقریبا پنج سال از شروع عمر هنری‌ام در زمینه عکاسی می-گذرد و من در حال حاضر دانشجوی رشته عکاسی در دانشگاه خبرنگاران مشهد هستم.

عکاسی برای من ثبت لحظه به لحظه زندگی‌ام و ثبت کشیدگی زمان از دیروز تا به امروز و ادامه‌اش در آینده است.

من با عکاسی روحیات و عواطفم را در پیچیدگی و گمگشتگی این زمان گنگ و مبهم ثبت می‌کنم. از تمام اساتید عزیز و تمام کسانی که دلسوزانه برای عکاسی و جامعه هنری مشهد زحمت می‌کشند، کمال تشکر و قدردانی را دارم و مدیون زحماتشان در تمام عرصه‌های هنری و همچنین در زندگی‌ام هستم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *