عنایتی: روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم

آقای گل ادوار مختلف لیگ برتر درباره اینکه گفته می‌شود فصل آینده دستیار علیرضا منصوریان خواهد شد گفت: هنوز تا آغاز لیگ برتر زمان بسیاری مانده و استقلال نیز درگیر بازی‌های آسیایی است، زمان در این باره همه چیز را مشخص می‌کند.

«رضا عنایتی» درباره وضعیت خودش و برنامه‌های آینده‌اش افزود: روزهای بسیار سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتم تا به اینجا رسیدم و حالا واقعاً خوشحالم که توانستم الگوی خوبی برای بسیاری از جوانان و علاقه‌مندان به فوتبال باشم.

وی ادامه داد: به هر شکلی که بود من لیگ برتر را در 41 سالگی به پایان رساندم، البته که هنوز توان بازی کردن دارم، اما بالاخره باید یک روز میدان را برای سایر جوانان هم خالی کرد، من فوتبال را خیلی دیر شروع کردم، اما آن قدر هدف‌ها برایم مهم بود که به لطف خدا توانستم خیلی زود به آن‌ها برسم.

آقای گل ادوار مختلف لیگ برتر عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره دوران فوتبالی‌ام صحبت کنم، چراکه آن‌ها برای من خاطره شده است. چه روزهایی که بسیاری از آقایان به خاطر منافع خودشان روی نام من خط کشیدند و چه روزهایی که با گل‌هایم برای مردم و هواداران شادی به ارمغان آوردم، اما بعد از آن من را به باد انتقاد بستند.

 

  • وارد دنیای دوم فوتبال شدم

عنایتی خاطرنشان کرد: من در کلاس‌های مربیگری مختلفی شرکت کردم و حالا نیز به دنبال دریافت مدرک A مربیگری هستم. به هر حال آن چیزی که وجود دارد این است که من تجربه بسیار بالایی دارم و در این سال‌های آخر در هر تیمی بودم علاوه بر حضور در زمین مسابقه به کادر فنی مشاوره هم می‌دادم و حالا نیز هم به صورت آکادمیک و هم تجربی کارآزموده شدم و در خودم سرمربیگری فوتبال را می‌بینم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وارد دنیای دوم فوتبال شدم و تلاش می‌کنم تا بتوانم در این مسیر نیز موفق باشم.

آقای گل ادوار مختلف لیگ برتر درباره اینکه گفته می‌شود فصل آینده در تیم استقلال و به عنوان دستیار علیرضا منصوریان حضور خواهد داشت، گفت: نمی‌خواهم در این باره صحبتی داشته باشم، هنوز تا شروع لیگ برتر زمان بسیار زیادی مانده و استقلال نیز درگیر بازی‌های آسیایی است، زمان در این باره همه چیز را مشخص می‌کند.

 

  • شاید دوباره به تیم‌های مشهدی برگردم

عنایتی در ادامه درباره شرایط فوتبال خراسان رضوی، تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان نیز گفت: اولاً خوشحالم که به عنوان یک مشهدی دو تیم از شهرم در لیگ برتر حضور دارند، اما این وضعیت نباید به گونه‌ای باشد که مردم دائم در استرس باشند. من هم در ابومسلم، سیاه‌جامگان و پدیده بازی کردم، اما واقعاً حق مردم مشهد این نیست که هر سال برای بقای تیمشان استرس و سپس برای ابقای آن خوشحال شوند.

وی اضافه کرد: ما در خراسان رضوی پتانسیل‌های بالایی داریم و باید مسئولان شهری و استانی به این تیم‌ها کمک کنند؛ اگر از نظر مالی این دو تیم تأمین باشند شک نکنید که کسب سهمیه آسیایی برای مشهدی‌ها دور از انتظار نیست، من هم شاید روزی دوباره به مشهد برگردم و به عنوان مربی به این تیم‌ها کمک کنم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *