صبوریان: هنوز مبلغی برای اجاره ورزشگاه امام رضا(ع) تعیین نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشکلی برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر ندارد.

«کوروش صبوریان» درخصوص حمایت از تیم‌های پدیده و سیاه جامگان اظهار داشت: ما در فصل‌های قبل نیز هر آنچه که در اختیارمان بوده، از نظر زیر ساختی را به باشگاه‌های پدیده و سیاه جامگان ارائه کردیم و در فصل آینده نیز این شرایط ادامه دارد.

 

  • پیگیر حمایت از نمایندگان لیگ برتری استان هستیم

وی افزود: یک بحثی هم درباره پشتیبانی از این دو تیم وجود دارد که بی‌تردید، از طریق توانی که خراسان رضوی دارد، این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد زیر کشت نرفت؟ گفت: قرار نبود، ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد به زیر کشت برود، بلکه قرار بود تا زه‌کشی و سیستم گرمایشی  زیر چمن را بازسازی کنیم که این موضوع محقق نشد.

وی ادامه داد: بر اساس اولویت ما چمن ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشکلی ندارد و مهم‌ترین مشکل این ورزشگاه اسکوربرد این مجموعه است که ما هم تلاش داریم تا این مشکل را هر چه سریعتر رفع کنیم.

 

  • مشکلی برای چمن پیش نمی‌آید!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بارش برف و سرما در زمستان و پاییز سبب بدتر شدن وضعیت  چمن این ورزشگاه می‌شود، گفت: مشهد دارای سرمای چندانی نیست و اگر هم مشکلی از بابت سرما داشته باشیم، می‌توانیم آن را رفع کنیم و مشکلی برای چمن پیش نمی‌آید!

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود، ورزشگاه ثامن الائمه (ع) استاندارهای لازم برای برگزاری بازی‌ها را ندارد، متذکر شد: به هیچ‌وجه این موضوع درست نیست و این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری بازی‌ها ندارد.

صبوریان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بالاخره بازی‌های تیم‌های پدیده و سیاه جامگان در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؟ بیان کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم که کدام ورزشگاه در حال حاضر برای این موضوع قطعی شده، اما موضوعی که واضح است، اینکه ورزشگاه ثامن الائمه(ع) کاملا برای برگزاری بازی‌ها آماده است و مسأله‌ای در این خصوص نداریم.

 

  • برای استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) رایزنی کردیم

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم فقط به یک استادیوم اکتفا کنیم و برای همین رایزنی خود را برای استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) انجام دادیم، دوستان ما در تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم آمادگی خود را برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این ورزشگاه انجام دادند، اما هنوز نتیجه به صورت دقیق مشخص نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام (ع) ،از تیم‌های پدیده و سیاه جامگان چه میزان پول گرفته می‌شود، ادامه داد: هنوز مبلغی برای اجاره این ورزشگاه تعیین نشده است، اما بی‌تردید باید این کار انجام بپذیرد، ما باید برای این اجاره بها با فدراسیون فوتبال هم جلسه‌ای داشته باشیم تا رقم نهایی مشخص شود، حالا معقول بودن یا نبودن آن رقم برای تیم‌های باشگاهی  منوط به هماهنگی‌های نهایی است که در آینده انجام می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *