شکری: مسئولان قول پاداش دادند اما عمل نکردند!

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تیم ما به دلیل بضاعت کم مالی اش نمی تواند در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کند.

«رمضان شکری» در مورد ارزیابی اش از نقل و انتقالات لیگ هفدهم اظهار داشت: تاکنون پرسپولیس و استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده اند. سپاهان هم در سال های اخیر بدون حاشیه و آهسته آهسته حرکت می‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی افزود: سایپا هم جزء تیم های فعال نقل و انتقالات بوده که پس از انتخاب علی دایی با بازیکنان خوبی به توافق رسیده است. در کل در فوتبال ایران 6 تیمی که از لحاظ مالی وضعیت مناسبی دارند، به راحتی با بازیکنان ستاره و باکیفیت قرارداد می بندند اما سایر تیم ها به دلیل دراختیار نداشتن منابع مالی، سراغ جذب بازیکنان درجه 2 و یا حتی بی کیفیت می روند.

  • تاکنون هیچ نهادی برای حمایت از سیاه‌جامگان جلو نیامده است

شکری درباره بازیکنان ناشناخته ای که تیم سیاه جامگان جذب کرده است، تصریح کرد: تیم ما با هزینه مدیران باشگاه اداره می شود. متاسفانه تاکنون هیچ نهادی برای حمایت از سیاه جامگان پا پیش نگذاشته است و  همین امر سبب می شود تا در نقل و انتقالات دنبال بازیکنان ارزان قیمت و ناشناخته برویم. برخلاف سیاه جامگان تیم هایی مانند فولاد خوزستان، ذوب آهن، سپاهان، پیکان و سایپا به دلیل اینکه از لحاظ مسائل مالی وضعیت خوبی دارند، در نقل و انتقالات دنبال جذب نفرات شاخص و نامی هستند و بازیکنان خارجی باکیفیتی هم به خدمت می گیرند.

وی درمورد حمایت نشدن سیاه جامگان از سوی مسئولان شهر مشهد و استان خراسان رضوی گفت: بهتر است دلیل این امر را از مسئولان شهر جویا شوید. خوشبختانه استان خراسان رضوی جزء استان های ثروتمند ایران محسوب می شود اما نمی دانم چرا مسئولان در زمان های بحرانی سراغی از تیم ما نمی گیرند و نسب به وضعیت سیاه جامگان بی تفاوت هستند.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: پس از اینکه سیاه جامگان در لیگ ماندنی شد، مسئولان قول دادند پاداش های خوبی به ما پرداخت کنند اما با گذشت حدود یک ماه این وعده ها عملی نشده است.

  • پیگیر جذب بازیکنان با کیفیت هستیم

شکری درباره جایگاه سیاه جامگان در لیگ هفدهم با توجه به بازیکنان جذب شده از سوی این تیم اظهار داشت: سیاست کادرفنی در نقل‌ و انتقالات با گذشته تفاوت دارد و بیشتر از اینکه از نظر کمی به دنبال جذب بازیکن باشیم، پیگیر جذب بازیکنان با کیفیت هستیم. در حال حاصر نمی توان نسبت به جایگاه سیاه جامگان در لیگ هفدهم ارزیابی دقیقی داشت.

وی درمورد تاثیر صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه در افزایش کیفیت لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم که تیم ملی کشورمان توانست مقتدرانه و به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی 2018 شود. با توجه به ایده‌های کی‌روش و همچنین عزم سازمان لیگ برای برنامه ریزی دقیق مسابقات فکر می‌کنم حضور تیم ملی در جام جهانی آسیبی به لیگ برتر نمی رساند.

مربی تیم سیاه جامگان در پایان درباره دستاوردهای کارلوس کی روش در تیم ملی بیان کرد: نسل جدید فوتبال ایران و البته تشکیل یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ، از بزرگ ترین دستاوردهای فوتبال ما با سرمربیگری کی‌روش است. تیمی‌جوان و سازمان یافته که فوتبال را اصولی و با استانداردهای جهانی بازی می‌کند. تیمی ‌که بازیکنان آن به شرح وظایف خود آشنا بوده و فوتبال  هدفمندی ارائه می دهند. این روزها حال فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش خوب است و همین که تیم ملی در هشت بازی خود در چارچوب مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 گلی دریافت نکرده، نشان از دانش بالای وی دارد. مطمئنم اگر مدیران فدراسیون از برنامه های کی روش به خوبی حمایت کنند، در جام جهانی هم نتایج خوبی کسب می کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *