شورای شهر چهارم و مدیران فعلی شهرداری حتما بخوانند

انتخابات شوراهای شهر و روستا با حضور پرشکوه مردم  برگزار گردید و با تصمیم مردم مشهد ۱۵ نفر جدید برای شورای پنجم راهی تالار شهر می شوند.

۱۴ مرداد ماه روز پایان کار شورای چهارم است و تا آن زمان ایشان و تیم فعلی شهرداری مدیریت شهر مشهد را بر عهده خواهند داشت که ذکر نکاتی خطاب به این بزرگواران را ضروری می دانم :

۱- بیش از شصت روز از دوران کاری شما عزیزان باقی مانده است لذا در جمهوری اسلامی که  خدمت به مردم برای شما هم به مانند سایر مسئولان نعمتی بزرگ می باشد بایستی قدر روزهای باقیمانده را بدانید و به کار و تلاش خویش ادامه دهید ،برخی اخبار رسیده متاسفانه خبر از بی انگیزگی در میان تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد می دهد و اولین جلسه شورا در پی معلوم شدن نتایج و بی نظمی موجود نشانه آن است ، هزینه ساعت های حضور شما از جیب مردم مشهد می باشد و پولی که دریافت می نمایید حق الناسی است که بر گردن شماست پس موقعیت فعلی را به بطالت نگذرانید و به کار و تلاش ادامه دهید .

۲- مسئولان شهرداری و اعضا شورای شهر در روزهای پایانی فعالیت خویش توجه داشته باشند در سیاست گذاری ها ، مصوبات و فعالیت  های انجام شده از سیاسی کاری و برخورد های هزینه زا برای آینده مشهد اجتناب نمایند.

۳- شهردار محترم و مدیران شهرداری در استخدام نیروهای جدید در این روزها دقت نظر لازم را داشته باشند که به کارگیری افراد ، سلیقه ای صورت نگیرد و سلایق سیاسی و خویشاوندی خدای ناکرده در آن دخالت داده نشود تا شورای شهر جدید مجبور نگردد در اینگونه استخدام ها تجدید نظر نماید و نارضایتی در میان افراد ایجاد گردد و موجب شروع تخریب ها توسط عده ای همیشه ناراضی شود .

۴- کارشناسان و بدنه شهرداری مشهد بدانند که ایشان سرمایه های شهر هستند و قطعا شورای شهر جدید و مدیران آینده مشهد از پتانسیل ایشان در تخصص خویش بهره خواهند برد و به برخی اخبار ناصحیح گوش فرا نداده و با فراغ بال همچون گذشته به برنامه های روزانه خویش مشغول باشند .

۵- صرف بودجه های شهرداری مشهد بایستی طبق برنامه بودجه سالیانه باشد و مدیران شهرداری حق ندارند خارج از زمانبندی به مصرف آن بپردازند . تعهدات شهرداری بایستی طبق قرارداد های موجود انجام شود و پرداخت های خارج از عرف قطعا تخلف می باشد ، خالی کردن خزانه شهرداری خیانتی بزرگ است و رسانه ها و اعضای جدید شورای شهر قطعا با دقت نظر پیگیر این امور هستند لذا در اینگونه موارد دقت لازم را داشته باشید تا باعث اختلاف در آینده نشود .

به هر حال اینجانب وظیفه خود دانستم قبل از هرگونه کوتاهی یا مشکلی این نکات را گوشزد نمایم تا در آینده تاریخ گواهی دهد قبل از واقعه تلاش برای علاج رخ داده است و تذکرات لازم داده شده است امیدوارم مخاطبان محترم این یادداشت هم همانگونه که خود بهتر از ما به این نکات واقفند تلاش خویش را در جهت اجرایش مضاعف کنند.

 

یادداشتی از مجید خرمی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *