شرور شمشیر به دست در مشهد زمین گیر شد

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: ساعت 12:43 روز گذشته شهروندان رهگذر در خیابان درودی مشهد با جوان شروری مواجه شدند که حالت طبیعی نداشت و در حالی که شمشیر به دست داشت عربده کشی می‌کرد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: این فرد شرور به چند خودرو حمله ور و شیشه‌های این وسایل نقلیه را تخریب کرد. شاهدان این صحنه با ترس و وحشت موضوع را به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع هماهنگی لازم بالافاصله از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و تیم گشتی کلانتری سپاد مشهد مأموریت یافتند موضوع را پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: فرد شرور قبل از رسیدن مأموران انتظامی از صحنه گریخته بود اما با توجه به سرنخ‌های موجود و تحقیقات به عمل آمده، متهم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستانی تصریح کرد: مأموران کلانتری سپاد در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که این شرور 30 ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، گفت: پلیس مشهد با افرادی که بخواهند نظم و آسایش شهروندان را خدشه دار کنند، تعارف ندارد و به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضائی و با همکاری آگاهانه شهروندان برخورد قاطعانه و قانونی با این گونه افراد به عمل می‌آید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *