رقابت‌‎ها باید به رفاقت‌‎ها تبدیل شود

استاندار خراسان رضوی گفت: این انتخابات حماسه زرین ملت ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاصل خون شهیدان، ایثار ایثارگران و جانبازان، صبر خانواده‌‎های معظم آنان بود و تداوم آن نیز در گرو همراهی مردم و حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه است.
علی‌رضا رشیدیان در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات در محل استانداری خراسان رضوی افزود: افتخار ما این است که در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای استقلالی همه جانبه است و در آن مردم هستند که برای آینده خود تصمیم می‌گیرند.

مردم‌سالاری دینی، سرلوحه امور کشور
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم سالاری دینی همواره سرلوحه امور کشور بوده است، ادامه داد: هر سلیقه ای که در انتخابات رأی می‌دهد، منتخب همه نظام جمهوری اسلامی‌ایران است.
رشیدیان با اشاره به اینکه مردم در انتخابات شعور سیاسی بالای خود را به نمایش گذاشتند اظهار داشت : در این حماسه سیاسی در عین رقابت بالا ، مردم با بلوغ سیاسی خود و تدابیر مسئولان مربوط حتی یک تنش هم در استان و کشور نداشتیم و شاهد هیچ تنشی نبوده ایم و مردم در کنار کاندیداهای خود، مسالمت آمیز به تبلیغات پرداختند.

انتخابات مبتنی بر قانون برگزار شد
وی با تاکید بر این که در انتخابات بر رفتار مبتنی بر قانون همواره مصر بودیم، گفت: در استان چندین جلسه با فرمانداران و بخشداران کشور برگزار شد تا کامل با قانون انتخابات در بخش‌‎های مختلف آشنا شوند و انتخاباتی مبتنی بر قانون برگزار کنند و با نظارت قوی ناظرین و بازرسین خوشبختانه شاهد کمترین مشکل در فرآیند انتخابات بودیم.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: با وجود نا امنی‌‎های موجود در کشورهای همسایه، با حضور خوب دستگاه‌‎های امنیتی و نظامی‌ما و همکاری نزدیکشان شاهد امنیت پایداری در برگزاری انتخابات بودیم.
رشیدیان از همه کاندیداها و ستادها، که موجب شور انتخاباتی و حضور حداکثری در کشور شدند تشکر کرد و گفت: متأسفانه در ایام تبلیغات، مطالبی مطرح شد که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی‌نبود.
وی افزود: نقدها و انتقادات باید زمینه تلاش‌‎های بیشتر برای خدمت بیشتر و رفع اشکالات باشد و این یکی از برکات مردم سالاری دینی است.

حضور 77درصدی مردم استان در انتخابات
استاندار خراسان رضوی با بیان باید همه ما نسبت به حماسه مردمی‌شکرگزار باشیم، تصریح کرد: جدا از اینکه به چه کسی رأی داده اند همه رأی‌‎ها، مهر تأییدی بر نظام اسلامی‌ما بود و منتخب مردم باید برای رفع مشکلات و شرایط زندگی آنان تلاش کند.
رشیدیان با اشاره به حضور بیش 77 درصدی مردم استان در انتخابات گفت: این مهم، نشان دهنده شعور مردم و احساس تکلیف آنان در ساخت آینده کشور و منطقه خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه رقابت‌‎ها باید به رفاقت‌‎ها تبدیل شود، گفت: از امروز باید به منظور کار بیشتر برای مردم توجه داشته و با عملمان قدردان حضور پرشور آنان در صحنه باشیم.

همه جناح‌ها برنده انتخابات بودند
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: کسب رضایت مردم، توسعه مهرورزی، خیرخواهی، خطاپوشی، حفظ ارزش‌‎های مردم، تعیین زمان برای مراجعات آنان، تشویق کارکنان شایسته و تنبیه افراد خاطی، برنامه ریزی، حاکمیت ضوابط، نظارت بر امور اقتصادی معیشتی مردم، خودباوری از جمله نکاتی است که حضرت علی(ع) به مالک اشتر در امر مدیریت نوشتند ما باید ضمن توجه به این نکات کلیدی با تقویت همدلی و مهربانی بیش از پیش برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.
رشیدیان ضمن تشکر از اعضای ستاد انتخابات استان، گفت: نتیجه تلاش همه این عزیزان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود که باید به رای اکثریت احترام بگذاریم و بدانیم که همه جناح‌‎ها برنده انتخابات بودند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *