دستگیری 42 متجاوز مرزی در مرزهای خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق مواد مخدر و ارز ، مرزداران هنگ مرزی تایباد طی 2 عملیات جداگانه در پست کنترل و مراقبت مرزی موفق شدند مقادیری ارز از یک دستگاه خودرو کشف گردید.

وی در ادامه افزود: مرزداران ایست و بازرسی 17 شهریور هنگ تایباد در حین کنترل خودروها ، به یکدستگاه خودروی تریلی مشکوک و در بازرسی از این خودرو 20 هزار یورو به ارزش 800 میلیون ریال را که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف نمایند.

این مقام ارشد در مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد: مأمورین این فرماندهی پس از توقیف این خودرو ، رانندگان آنرا دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند. در همین راستا مرزداران دلاور ایست و بازررسی 17 شهریور هنگ مرزی تایباد طی عملیاتی دقیق و آگاهانه موفق به کشف بیش از 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 2 کیلوگرم شیشه از یک خودرو شدند و خودروی حامل مواد افیونی توقیف و به پارکینگ هدایت گردید.

سردارجان نثار در ادامه خاطر نشان کرد: مرزداران این فرماندهی همچنین طی 72 ساعت گذشته موفق شدند 42 نفر از اتباع بیگانه که قصد ورود غیر مجاز به کشور را داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی ندهند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان گفت: با تلاش های شبانه روزی مرزداران و مرزبانان این استان ، از هرگونه تجاوزی به خاک کشور جلوگیری شده است ، تمام کسانی‌که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را دارند توصیه می‌کنیم از دروازه های رسمی و قانونی کشور اقدام کنند در غیر این‌صورت با برخورد قاطع مرزبانان مواجه می‌شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *