دستگیری قاچاقچیان ارز توسط مرزداران هنگ تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مقادیری ارز توسط مرزداران هنگ مرزی تایباد از  2 دستگاه خودرو خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشريح اين خبر بيان کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق کالا و ارز ، مرزداران هنگ مرزی تایباد طی 2 عملیات جداگانه در پست کنترل و مراقبت مرزی موفق شدند مقادیر زیادی ارز از 2 دستگاه خودرو کشف گردید .

وی در ادامه افزود: مرزداران ايست و بازرسي 17 شهريور هنگ تايباد در حین کنترل خودروها ، به یکدستگاه خودروی تریلی مشکوک و در بازرسی از این خودرو 50 هزار یورو به ارزش 2 میلیارد ریال را که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف نمایند.

سردار “جان نثار” در ادامه خاطر نشان کرد: مرزداران این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی ،در عملیاتی دیگر نیز موفق شدند 100 هزار دلار به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال که بطرز ماهرانه ای در قسمت موتور خودرو تریلی جاسازی شده بود را کشف نمایند.

این مقام ارشد در مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد: مأمورین این فرماندهی پس از توقیف این دو خودرو ، رانندگان آنرا دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان گفت: قاچاقچیان کالا ، ارز و مواد مخدر بدانند مرزهای خراسان رضوی با تلاش های شبانه روزی مرزداران و مرزبانان این استان ، نا امن ترین مرزهای کشور برای اجرایی نمودن نقشه های آنهاست و قاطعانه با هرگونه اقدام غیر قانونی برخورد می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *