دستگیری عوامل کیف‌قاپی و زورگیری در غرب مشهد

سه تن از عاملان اصلی زورگیری و کیف قاپی در مناطق غربی مشهد دستگیر شدند.

در پی به گزارش چند فقره زورگیری و کیف قاپی در مناطق غرب مشهد دستورات لازم برای پیگیری موضوع توسط فرمانده انتظامی مشهد صادر شد.

سرهنگ محمد بوستانی گفت: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری سجاد طرح ویژه مبارزه با سرقت‌های خیابانی را روز گذشته در حوزه استحفاظی خود به اجرا گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در پیگیری زورگیری های خیابانی با توجه به سرنخ های موجود دو مرد جوان را به عنوان مظنون تحت نظر قرار داده و آنها را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کرد.

سرهنگ بوستان گفت: دو متهم که تبعه خارجی هستند و به صورت غیرمجاز از مرزهای شرقی وارد کشورمان شده و به مشهد آمده اند، در اعترافات خود به زورگیری از شهروندان با تهدید چاقو اعتراف کردند که از این متهمان یک قبضه چاقو کشف و تحقیقات ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس افزود: افسران دایره آگاهی کلانتری سجاد همچنین پیگیری کیف قاپ هایی را در دستور کار خود قرار دادند که توسط جوانی قوی جثه و با موتور سیکلت انجام می شد. این فرد با موتور سیکلت به طعمه های خود نزدیک و با چاقوی تیز بند کیف دستی خانم های جوان را پاره کرده و مرتکب کیف قاپی های تیز دستانه می‌شد. که مأموران کلانتری سجاد متهم را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ بوستان گفت: تحقیقات از این فرد که هیچگونه سابقه کیفری ندارد، برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد .متهم در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرده که چون جثه قوی داشته نیازی به انتخاب همدست نمی‌دیده و به تنهایی مرتکب سرقت می شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *