جنجال در فوتبال مشهد!

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان قراردادش را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

«مصطفی احمدی»، طی روزهای گذشته با باشگاه پدیده قرارداد داخلی امضا کرده بود دوباره تصمیم گرفت با تیم سابقش به توافق برسد و همین موضوع باعث شد تا حواشی به وجود بیاید و اختلافات بین دو تیم مشهدی بالا برود.

 

  • با باشگاه پدیده رفیق هستیم!

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: مصطفی احمدی بازیکن خودمان بود که من از آقای مهاجری خواهش کردم اجازه بدهد او به تیم ما برگردد.

محمد عباسی در خصوص بازگشت مصطفی احمدی به سیاه‌جامگان که با پدیده قرارداد امضا کرده بود، گفت: احمدی بازیکن خودمان بود و ما چون احتمال می‌دادیم امسال تیم‌داری نکنیم او با پدیده‌ای‌ها صحبت کرد و حالا هم او را برگرداندیم.

وی در خصوص اینکه این بازیکن با پدیده قرارداد امضا کرده، گفت: احمدی با پدیده قرارداد داخلی بسته ولی ما مشکلی با باشگاه پدیده نداریم و با هم دوست و رفیق هستیم. من با آقای مهاجری صحبت کردم و از او خواهش کردم اجازه بدهد که احمدی به سیاه‌جامگان برگردد.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که سرانجام تکلیف اسم این باشگاه برای فصل آینده چه شد، گفت: فعلا با نام سیاه‌جامگان ادامه می‌دهیم ولی یکی دو اسم هم وجود دارد که امیدواریم با همین نام سیاه‌جامگان موافقت شود تا کارمان به این رویه پیش برود.

وی در خصوص اردوی در نظر گرفته شده توسط میثاقیان برای تیمش گفت: احتمالا یک اردوی خارجی داریم که زمان آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

  • امضای قرارداد احمدی با سیاه جامگان غیر قانونی است

باشگاه پدیده در خصوص تمدید قرارداد احمدی با تیم فوتبال سیاه جامگان بیانیه‌ای صادر کرده و نسبت به این مساله اعتراض کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

در فوتبال حرفه‌ای بحث مذاکره و جذب بازیکن آزاد از دیگر تیم‌ها، امری طبیعی‌ست و  در هر بازه از فصل نقل و انتقالات شاهد هستیم که بازیکنی از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شود.

پس از پایان لیگ برتر شانزدهم در باشگاه پدیده خراسان، تصمیم گرفته‌شد که برای کسب رتبه بهتر نسبت به فصول گذشته از همان ابتدای امر با قدرت در فصل نقل و انتقالات ظاهر شویم. در همین رابطه لیست مورد نیاز سرمربی محترم باشگاه اخذ شد و مذاکره با بازیکنان مدنظر آغاز شد.

مصطفی احمدی، بازیکن دو فصل گذشته سیاه‌جامگان نیز یکی از حاضرین در لیست مورد نظر محمدرضا مهاجری بود که قراردادش با باشگاه سیاه‌جامگان به پایان رسیده بود و باشگاه پدیده با توجه به آزاد بودن این بازیکن مذاکره با وی را آغاز کرد و پس از توافق، قرارداد رسمی با این بازیکن بسته‌شد که اتفاقا عکس و خبر مربوط به آن و مصاحبه این بازیکن پس از عقد قرار داد در سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان منتشر شد.

نهم خردادماه ۱۳۹۶ قراردادی بین مصطفی احمدی و باشگاه پدیده خراسان امضا شد و بر اساس آن طرفین وظیفه دارند که نسبت به تعهدی که به یکدیگر دارند هوشمندانه عمل کنند اما متاسفانه از شب گذشته اخباری مبنی بر مذاکرات میان سیاه‌جامگان و مصطفی احمدی به گوش رسید که از سوی مدیریت باشگاه پدیده شایعه‌ای زودگذر در  نقل و انتقالات تلقی شد اما با انتشار عکس از سوی باشگاه هم‌شهری، به نظر می‌رسد این موضوع رنگ و بوی دیگری گرفته که تنها در واکنش به آن می‌توان تاسف خورد.

مدیران باشگاه دوست و هم‌شهری، سیاه‌جامگان  به خوبی می‌دانند که مذاکره با بازیکنی که با تیمی دیگر قرارداد دارد، نه تنها عرف نیست، بلکه قانونی هم نیست. انتقال احمدی از سیاه‌جامگان به پدیده اتفاق عجیبی نبوده و در گذشته نیز بازیکنانی همچون روح‌الله باقری، فرزاد زامهران، میلان یووانویچ، حسین بادامکی، کریم احمدی، محمود خمیسی، مهرداد رضایی، محمدرضا بازاج و حسین کیانی‌مقدم به تیم مقابل پیوسته‌اند.

باشگاه پدیده با توجه به ثبت قرارداد این بازیکن با این باشگاه، خود را در این موضوع محق دانسته و بدون شک موضوع را دنبال خواهد کرد و تاکید دارد که مصطفی احمدی بازیکن قانونی تیم فوتبال پدیده است و امضای قرار داد او با باشگاه سیاه جامگان غیر قانونی است.

 

  • توضیح احمدی درباره قرارداد جنجالی‌اش با سیاه‌جامگان

مصطفی احمدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سیاه‌جامگان بعد از تمدید قرارداد با این تیم، درباره این مساله توضح داد.

مصطفی احمدی پس از آن که تمدید قراردادش با سیاه‌جامگان با اعتراض باشگاه پدیده همراه شد، درباره این مساله توضیح داد. اظهارات این بازیکن که در سایت باشگاه سیاه‌جامگان منتشر شده به این شرح است:

فصل پیش رو برای فوتبال خراسان، قطعا سرآغاز روزهای خوب و موفقیت‌آمیزی خواهد بود. پدیده و سیاه‌جامگان، بدون شک در فصل جدید پر از خبرهای خوب برای مردم فوتبال‌دوست مشهد خواهند بود.

با پایان فصل گذشته من هم مثل سایر بازیکنان فوتبال کشور، چندین پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم اما با توجه به دینی که به سیاه‌جامگان داشتم قطعاً انتخاب اولم این تیم بود اما خبرهایی مبنی بر واگذاری این تیم از سوی خانواده عباسی من را بر آن داشت تا سایر پیشنهاداتم را بررسی کنم که تیم خوب پدیده، یکی از آن‌ها بود و با علاقه‌ای که به مردم فوتبال‌دوست خراسان داشتم تصمیم گرفتم در مشهد به فوتبالم ادامه دهم و با این تیم قرارداد داخلی امضا کردم.

با این اوصاف وقتی شنیدم که خانواده عباسی همچنان قصد تیم‌داری دارند و با ایمان و اعتقادی که به کار اکبر میثاقیان داشتم، با آن‌ها وارد مذاکره شدم و به یک سری دلایل تصمیم به ماندن در تیمی گرفتم که در آن رشد کردم. اولا که سیاه‌جامگان خانه من است و قطعا هر کسی در خانه خود راحت‌تر می‌تواند به آنچه می‌خواهد برسد و نکته بعدی این که یکسری مطالباتم از فصل گذشته باقی‌مانده بود که در جلسه ابتدایی با مدیران سیاه‌جامگان قرار بر پرداخت آن‌ها شد و این قول و قرار هم محقق گشت.

لازم می‌دانم از مسئولان پدیده بابت اعتماد و حسن نیت‌شان تشکر، قدردانی و عذرخواهی کنم و مطمئناً آن‌ها و مخصوصا محمدرضا مهاجری که خود از خانواده بزرگ سیاه‌جامگان است، شرایط را درک کرده و کدورتی از من به دل ندارند.

در ادامه تأکید می‌کنم که من در پی مذاکرات و حتی عقد قرارداد داخلی با باشگاه پدیده، هیچ دریافتی نداشتم و همه چیز در فضایی صمیمانه و در همان مراحل ابتدایی مذاکرات پایان یافت، کمااینکه از سیاه‌جامگان مبلغی به عنوان مطالبات فصل گذشته و پیش‌پرداخت فصل جدید دریافت کردم.

در پایان دست تک‌تک هواداران خونگرم فوتبال خراسان را به گرمی می‌فشارم و آرزومند موفقیت هر دو نماینده خراسانی در لیگ برتر فوتبال کشور هستم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *