تپ‌سی دوباره روبه‌راه می‌شود؟

درحالیکه مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از مهر و موم شدن شرکت تاکسیرانی تپ‌سی (تاکسی هوشمند) خبر داد که مسئولان شرکت، این اقدام را غیرقانونی می‌دانند.

سید مهدی علوی مقدم افزود: این شرکت از 2 هفته قبل فعالیت خود را به صورت اینترنتی و با سامانه هوشمند درخواست تاکسی آغاز کرد.

وی اظهار کرد: به علت نداشتن مجوز و پروانه فعالیت 2 مرتبه برای این شرکت اخطار صادر شد که با توجه نکردن مسئولین آن به اخطاریه ها و عدم درخواست مجوز، شرکت مزبور با دستور قضایی مهر و موم شد.

علوی‌مقدم با بیان اینکه 2 شرکت تاکسیرانی در مشهد به صورت اینترنتی فعالیت می کنند، گفت: هر گونه فعالیت در این حوزه نیازمند دریافت مجوز از شرکت تاکسیرانی است.

این درحالی است که گلنار مظفری مسئول مارکتینگ شهرستان‌های شرکت تبسی در گفت‌و‌گو با اتفاقیه تاکید کرد: پلمپ شدن شرکت غیرقانونی بوده‌است و ما در صدد حل این مشکل هستیم اما سرویس‌دهی تبسی به شهروندان طبق روال عادی خود ادامه دارد.

وی افزود: طرح سفر رایگان شرکت تبسی به دلایل ملاحظاتی در ایام انتخابات متوقف شد که در هفته جاری و در دو روز پایانی آن مجددا از سرگرفته خواهد شد و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مظفری خاطرنشان کرد: فعالیت شرکت ادامه دارد و تنها ساختمان این شرکت موقتا پلمپ شده است

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *