تشرف 4هزار زیارت اولی به مشهد

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی از تشرف ۴ هزار زائر زیارت اولی این استان به حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

محمد حسن آصفری افزود: یکی از برنامه‌های جدی این دفتر نمایندگی شناسایی زائران محروم زیارت اولی است که به سبب مضیقه مالی تاکنون به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند، در این طرح که با همکاری کمیته امداد، بسیج مستضعفان، سازمان بهزیستی و خیریه‌های معتبر انجام می‌شود، آستان قدس رضوی شرایط سفر رایگان و تشرف آسان نیازمندان به بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) را فراهم می‌کند.

وی افزود: در حدود ۶ ماه از ابتدای آغاز فعالیت دفتر نمایندگی استان مرکزی تاکنون، بیش از ۴ هزار زائر زیارت اولی شامل بیماران صعب العلاج، معلولان، ایتام، محرومان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، مردم نیازمند حاشیه شهر و روستاهای محروم این استان به پابوسی ثامن الحجج(ع) مشرف شده‌اند.

آصفری با بیان اینکه محرومیت‌های درمانی و بهداشتی زیادی در مناطق روستایی استان مرکزی و در میان حاشیه نشین‌های شهر اراک وجود دارد، عنوان کرد: خادمیاران سلامت رضوی تاکنون با تشکیل چندین اردوی جهادی، در مناطق محروم استان حضور یافته و به ویزیت رایگان بیماران نیازمندان پرداخته‌اند.

وی افزود: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز ۹۶ و با کمک و همراهی خیران یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی از مایحتاج مورد نیاز خانوارها همچون گوشت، برنج، روغن، انواع حبوبات، تن ماهی و … را تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *