بهره‌برداری از سالن سنجش و استعدادیابی پایگاه قهرمانی استان

سالن سنجش و استعدادیابی پایگاه قهرمانی خراسان رضوی روز پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

علی آقازاده در این مراسم گفت: خراسان رضوی دارای ظرفیت های بسیار ارزشمندی در حوزه ورزش است که باید با حمایت از آن ها زمینه رشد و توسعه ورزش در این استان بیش از گذشته فراهم شود.

وی اضافه کرد: خراسان رضوی از امکانات مناسبی در حوزه ورزش برخوردار است و در دولت یازدهم نیز شرایط مناسبی برقرار شده است.

آقازاده ادامه داد: سالن سنجش و استعدادیابی پایگاه قهرمانی خراسان رضوی نیز دارای امکانات مناسبی است ومی تواند شرایط مناسبی را برای ورزشکاران سازمان یافته فراهم کند.

مشاور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ورزش قهرمانی نیز در این مراسم اظهار کرد: سالن سنجش و استعدادیابی پایگاه قهرمانی خراسان رضوی با استفاده از به روزترین و مجهزترین دستگاه ها تست دو و میدانی و استعدادیابی راه اندازی شده است.

مجید مشتاق خاطر نشان کرد: دستگاه های فیزیولوژیکی مستقر در این سالن ترکیب بدن را بررسی می کنند و اطلاعات بسیار دقیقی را ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه در این سالن دستگاه های پزشکی بسیار مدرنی نیز مستقر شده اند، خاطر نشان کرد: 20 دستگاه مربوط به سنجش است و برخی دیگر از دستگاه ها که کاملا به وسیله رایانه اداره می شوند تست های مختلف از جمله پرش، شکم، سرعت و غیره را اندازه گیری می کنند.

مشتاق ادامه داد: برای تکمیل این پروژه تا کنون بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است که باید بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مرحله های بعدی این پروژه نیز تکمیل شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده چهار سالن مجهز به تجهیزات سنجش و استعدادیابی در شهر مشهد راه اندازی شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *