انهدام باند خانواده قاچاق و کشف 72 کیلو تریاک در قوچان

پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قوچان در عملیات مشترک ضمن انهدام باند خانوادگی قاچاق، 72 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی مبنی بر ورود محموله مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان قوچان با یک دستگاه سواری پراید 132، به سرنشینی زوجی جوان، تیمی از مأموران این فرماندهی وارد عمل شدند.

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیمی از پلیس مبارزه بامواد مخدر خراسان رضوی، با کنترل خودروهای عبوری در محور چناران – قوچان، خودروی حامل مواد را در محدوده روستای «آلماجق»، شناسایی و با علائم هشداردهنده متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از متوقف کردند خودرو، در بازرسی از جاساز ماهرانه آن، مقدار 52 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان، ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در همین راستا یک دستگاه پژو پارس با سه سرنشین را که به عنوان راه پاک محموله مواد مخدر را هدایت می‌کرد، متوقف کردند.

سرهنگ قدمگاهی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات با توجه به سابقه کیفری اعضای این باند با هماهنگی مقام قضائی، مخفیگاه آن‌ها در خیابان باغ صفا شهر قوچان بازرسی و مقدار 20 کیلوگرم تریاک از این محل کشف شد.

وی با اشاره به توقیف خودروها عنوان کرد: متهمان که همگی اعضای یک خانواده‌اند، پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *