انتقام زشت از معلم در کاشمر لو رفت!

فرمانده انتظامی کاشمر،  از دستگیری عامل انتشار تصاویر محرمانه معلمی همراه با خانواده اش در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ باقری گفت: با تلاش پلیس فتا در این شهرستان، عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم و خانواده وی در فضای سایبری شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول اضافه کرد : فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان کاشمر مراجعه و بیان داشت “فردی ناشناس در فضای سایبری اقدام به انتشار تصاویر شخصی و محرمانه از همسر و خانواده‌ام نموده، که این امر موجب هتک حرمت وخلل در روند زندگی‌ام به ویژه در میان همکارانم شده‌است”.

وی افزود: با توجه به مستندات شاکی، بررسی‌های فنی و پلیسی آغاز که به لحاظ اهمیت موضوع و جلوگیری از ایراد لطمه روحی و روانی بیشتر به شاکی وخانواده وی، مراتب شناسایی و دستگیری متهم با جدیت کامل در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفته و با انجام اقدامات فنی واطلاعات، متهم شناسایی شده پس از هماهنگی‌های قضایی به مکان پلیس فتا شهرستان منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که پسر بچه ۱۵ ساله و دانش آموز خود شاکی بود پس از رویارویی با ادله غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد “طی آشنایی قبلی که خاله‌ام با خانواده همسر شاکی داشته جز فالوورهای همسر معلمم بوده و توانایی دست‌یابی به تصاویر همسر وی را داشت و پس از مشاجره‌ای که بین یکی از دوستانم با معلممان (شاکی) رخ داد تصمیم گرفتم به نوعی از وی انتقام بگیریم بدین جهت با فریب خاله‌ام عکس‌ها را از گوشی وی برداشته و در شبکه‌های اجتماعی با عناوین زشت و ناروایی پخش کردم”.

سرهنگ باقری گفت: متهم به همراه پرونده جهت تعیین تکلیف نهایی به دادسرا اعزام شد. دانش آموزان عزیز و کاربران گرامی فضای سایبری به خاطر داشته باشند هرگونه انتشار تصاویر بدون اجازه صاحب آن جرم بوده، به ویژه اینکه مطالب کذب و نادرستی هم به آن ضمیمه گردد که بر اهمیت موضوع و مجازات پیش بینی شده توسط قانون گذار افزون خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *