اخبار کوتاه

– مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از افزایش ۱۰ درصدی استقرار روحانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

– امام‌جمعه قوچان: کتاب زندگینامه امام خمینی(ره) باید توسط ادارات و نهادها به مردم هدیه شود.

– رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل  آموزش و پرورش خراسان رضوی: برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری قرآن فرهنگیان و سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در جوار حریم رضوی، نقطه عطف این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود.

– فرماندار گناباد: با توجه به ثبت جهانی قنات قصبه و پیگیری‌های انجام شده، میزان اعتبارات امسال بخش گردشگری این شهرستان به میزان 10 میلیارد ریال افزایش یافت.

– رئیس مرکز تحقیقات اقلیمی و هواشناسی کاربردی خراسان رضوی: شهرستان‌های خواف و درگز به ترتیب بیشترین و کمترین بارندگی را طی سال زراعی جاری (مهر پارسال تاکنون) نسبت به دوره آماری بلندمدت در این استان داشته‌اند.

– رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار: مردم این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 230میلیون ریال وجه نقد و 6 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات در عراق کمک کرده‌اند.

–  نشست تخصصي «شاخصه هاي خط امام خميني(ره) و جريان‌هاي تحريف گر» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسين خسروپناه، رئیس موسسه حکمت وفلسفه ایران، در مشهد برگزار می‌شود.

– طی مراسمی اقامتگاه بومگردی «ادیب» گناباد به عنوان چهارمین اقامتگاه بومگردی در مجاورت مسجد جامع این شهر به بهره‌برداری رسید.

–  مدیرشبکه بهداشت و درمان خلیل آباد گفت: در اقدامی خیرخواهانه، 160میلیون ریال هزینه مراسم ختم مرحومه زهرا جالینوس زاده همسرخیرسلامت حاج محمودرجائیان به مجمع خیران سلامت این شهرستان اهدا شد.

– رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور از برگزاری ۸۵ پایگاه تفسیر سوره مبارکه حدید در مساجد این شهرستان خبر داد.

– مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش: هیچ سند و تفاهم نامه‌ای در وزارت آموزش و پرورش فعالیت‌های قرآنی در مدارس را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

– همزمان با رمضان، طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن اقامتی و تفریحی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *