گلریزان نخستین موقوفه مهدوی در مشهد

همزمان با نیمه شعبان المعظم و سالروز میلاد امام عصر (عج) گلریزان نخستین موقوفه مشارکتی به نام مهدی موعود (عج) توسط کانون خیمه الانتظار مشهد برگزار شد.

مدیر کانون خیمه الانتظار مشهد گفت: از میان بیش از 23 هزار موقوفه در خراسان رضوی تاکنون موقوفه ای به نام حضرت مهدی موعود (عج) ثبت نشده بود به همین منظور ساختمانی در مشهد خریداری و در قالب موقوفه مشارکتی به نام امام عصر (عج) ثبت شد.
حجت الاسلام امیر مومنی افزود: این ساختمان به مساحت 330 مترمربع که در خیابان مطهری شمالی 42 واقع شده به مبلغ 10 میلیارد ریال خریداری و به مرکز فعالیت های فرهنگی، آموزشی و مذهبی به نام امام عصر (عج) اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: ارزش این ساختمان به 50 هزار سهم 200 هزار ریالی تقسیم شده که هر فرد با خریداری یک سهم 200هزار ریالی می تواند در این موقوفه مشارکتی شریک شود.
وی اظهار کرد: در این گلریزان جمعی از مردم حضور یافتند و شماری از سهام را خریداری کردند.
به گزارش ایرنا، 23 هزار و 852 موقوفه در خراسان رضوی وجود دارد که این تعداد دارای 159 هزار و 470 رقبه در بخش های متصرفین و اشتراک التولیه است که از این تعداد 93 هزار و 489 رقبه دارای سند مالکیت است.

 

منبع: ایرنا

image_print
2 پاسخ
  1. Szpiegowskie Telefonu
    Szpiegowskie Telefonu گفته:

    Czytanie wiadomości e-mail innych osób na komputerze bez znajomości hasła jest bardzo trudne. Ale mimo że Gmail ma wysokie zabezpieczenia, ludzie wiedzą, jak potajemnie włamać się do konta Gmail. Udostępnimy kilka artykułów na temat łamania Gmaila, tajnego hakowania dowolnego konta Gmail, nie znając ani słowa.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *