کار پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که استقلال و پرسپولیس می‌توانند با شکست دادن حریفانشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

حشمت مهاجرانی درباره تقابل استقلال با العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال چیزی کمتر از العین ندارد و این دو تیم تقریبا به هم نزدیک هستند. حتی استقلال می‌تواند تیم بهتری نسبت به العین باشد. العین را می‌شناسم و آن‌ها چند بازیکن خوب در اختیار دارند، ولی استقلال می‌تواند از بازی در تهران نهایت استفاده را برده و با پیروزی در بازی رفت شانس خودشان را برای رسیدن به مرحله بعدی بیشتر کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی در درخصوص تقابل پرسپولیس و لخویا تأکید کرد: کار پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است، چون لخویا قوی‌تر از العین است و بازیکنان بین‌المللی دارد. لخویا تیمی نیست که آسان بتوان آن‌ را شکست داد و از طرفی محرومیت پرسپولیس در حضور تماشاگرانش، کار این تیم را سخت‌تر می‌کند. آن‌ها باید بسیار حرفه‌ای و باهوش بازی کنند، ولی با این حال پرسپولیس فاکتورهای یک تیم کامل را دارد و می‌تواند از سد لخویا عبور کند.

مهاجرانی در خصوص احتمال حضور جواد نکونام در تراکتورسازی گفت: او در دوران بازیگری به‌اندازه کافی تجربه کسب کرد و مدتی هم در کنار کی‌روش بود. نکونام در این سال‌ها تجربیات زیادی به‌دست آورد و در دو جام جهانی بازی کرد. او در رقابت‌های لالیگا چند سال حضور داشت و فکر می‌کنم فاکتورهای لازم را برای مربیگری دارد. او در تیم ملی هم قدرت رهبری خوبی داشت و مهم این است که بسیار باهوش و جاه‌طلب بود. نکونام می‌تواند موفق باشد و دلیلی نمی‌بینم که شاهد عدم موفقیت نکونام در لباس مربیگری باشم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *