نگاه شهرداری ها بومی گرایی و استفاده از تولیدات داخلی باشد

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: شهرداری ها باید نگاه بومی گرایی و استفاده از تولیدات داخلی و امکانات منطقه ای داشته باشند.

سید مجتبی علوی مقدم در موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی اظهارکرد: موضوع آموزش از جمله مهمترین مسائل در مجموعه شهرداری ها محسوب می شود که اعتقاد داریم هرچه در این حوزه تلاش کنیم در ارائه خدمات شهری به مردم با مشکل کمتری مواجه خواهیم شد.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ظرفیتهای علمی و تخصصی خوبی در حوزه پژوهش در موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های استان وجود دارد که تلاش داریم از این توان علمی در بخش طرح های راهبردی حوزه شهری در شهرهای مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به سال تولید و اشتغال، عنوان کرد: این موضوع باید به صورت جدی در دردستورکار قرار گیرد و شهرداری ها نیز در چرخه قانون مداری تمام داشته های خود را در این حوزه به کار ببندند.

علوی مقدم ادامه داد: باید زمینه ها برای رونق چرخه اقتصادی، تولید و اشتغال و مسائل مربوط به آن، فراهم شود و  شهرداری ها و بخش های مرتبط با آنها، نگاه بومی گرایی و استفاده از تولیدات داخلی و امکانات منطقه ای را مورد توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات، عنوان کرد: باید دقت شود که منابع و امکانات شهرداری  به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در حوزه انتخابات مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *