فراهم شدن آمادگی‌های لازم برای اعزام زائران به حج امسال

اولین جلسه هماهنگی حج سال 96 با حضور مدیران فراخوان شده به حج سال جاری در خراسان رضوی روز گذشته در محل سالن اجتماعات حج و زيارت استان برگزار شد.

جواد شاد، مديرکل حج و زيارت استان در این مراسم با تبریک ایام شعبانیه، از استقبال خوب زائران استان در ثبت نام اولیه و مراجعه به بانک‌ها برای تکمیل ودیعه حج تا سقف 10 میلیون تومان خبر داد.

وی یکی از اهداف این جلسه را قبل از اعلام کاروان‌ها در استان انتخاب مدیران منتخب به منظور آغاز هماهنگی‌های اولیه برای تهیه اقلام متحدالشکل زائران بیان کرد و افزود: با توجه به فرصت اندک ان شاء الله در ارائه این خدمات با مشکل روبه‌رو نشویم.

شاد به اقدامات سازمان حج و زیارت و کسب آمادگی‌های لازم برای اعزام زائران در حج سال جاری اشاره کرد و گفت: با عنایت خداوند و در فرصت اندک با تلاش و پیگیری‌های به‌موقع این اقدام مهم به نتیجه رسید تا زائران ایرانی به حج سال جاری اعزام شوند.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام دافعی، نماينده بعثه مقام معظم رهبری در استان توضيحات لازم را در رابطه با حج سال جاری و انتخاب روحانیون تشریح کرد و مسئول آموزش استان نیز در خصوص موضوع کلاس‌های آموزشی عوامل و دستورالعمل‌های آن‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

 

منبع: روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *