عباسی: تمام راه‌های درآمدزایی برای سیاه‌جامگان بسته است

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خراسان گفت: برانکو و پرسپولیس از پاک‌ترین مربیان و تیم‌های لیگ برتر هستند که در مقابل ما با تمام انگیزه به میدان رفتند.

علی عباسی در خصوص بقای تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: انصافا شهر مشهد 5شنبه شبی به یادماندنی را تجربه کرد و خیلی خوشحالیم که در ایام شعبانیه با کمک و لطف اهل بیت توانستیم به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

وی افزود: دو روز پیش گفتم که رمز بازی ما یا ابوالفضل (ع) است و دیدید که  خاندان اهل بیت دست ما را گرفت و بقای ما با شفاعت آن‌ها و لطف پروردگار اتفاق افتاد. البته این اتفاق کار سختی بود اگر چه خودمان هم یک جورهایی با تصمیمات اشتباهی که در بعضی از مقاطع فصل گرفتیم کار خودمان را سخت کردیم.

 

شبی مثال‌زدنی رقم خورد

عباسی تاکید کرد: استادیوم ثامن آن شب اتحادی مثال‌زدنی را شاهد بود و مردم مشهد چه طرفداران پرسپولیس و چه طرفداران سیاه‌جامگان سنگ تمام گذاشتند و برای اولین بار بود که یک بازی در مشهد برگزار می‌شد که همه از آن رضایت داشته و خوشحال از استادیوم بیرون رفتند. حتی یادم می‌آید چند سال پیش در فینال جام حذفی ابومسلم با صبای قم بازی داشت که با اشتباه آقای مرادی آن بازی را ابومسلم واگذار کرد و همه ناراحت از استادیوم بیرون رفتند اما آن شب تمام ورزشگاه ثامن خوشحال شدند و از ائمه اطهار و حضرت عباس ممنونم که به ما نگاه ویژه‌ای کرده که تیم در نهایت ماندنی شد.

وی در خصوص اینکه سیاه‌جامگان آیا در فصل آینده باز هم با رویه امسال پا به مسابقات می‌گذارد، گفت: قطعا باید تجدید نظر صورت بگیرد چون واقعا خودمان هم کشش نداریم. 6 سال است که تیم به صورت کاملا خصوصی اداره می‌شود و اگر دقت کرده باشید وقتی از لیگ 2 به لیگ یک آمدیم در سال دوم و سوم در لیگ یک ماندیم و در سال چهارم به لیگ برتر آمدیم و در این 2 سال آخر نیز در لیگ برتر باقی ماندیم. فکر می‌کنم جایگاه ما تنزل پیدا نکرده و خدا هم به دل مردم نگاه کرد و ما تیم را حفظ کردیم اما قبول کنید که تمام راه‌های درآمدزایی برای این تیم بسته است. از طرفی بلیت‌فروشی در اختیار ما نیست از طرفی هم در استان اجازه پرداخت کمک دولتی به تیم‌ها داده  نمی‌شود. اگر هم در استان‌های دیگر این کار صورت می‌گیرد، راهکارهای اقتصادی پیش رو می‌گذارند و از طریق شرکت‌های به ثبت رسیده درآمدزایی می‌شود و از آن درآمد برای تیم‌ها هزینه صورت می‌گیرد.

 

در مشهد تنها هستیم

عباسی ادامه داد: در مشهد هم باید این اتفاق بیفتد. ما که نمی‌خواهیم بودجه 20 میلیاردی مثل تیم‌های دیگر داشته باشیم ولی می‌شود با یک بودجه 7-8 میلیاردی تیم آبرومندی را روانه مسابقات کنیم. من دیدم که در رشت استاندار پس از صعود سپیدرود در حال گریه بود و در جمع هم این اتفاق افتاد ولی ما در اینجا تنها هستیم. امیدوارم حمایتی صورت بگیرد که مثل دو شب پیش مردم در اینجا خوشحال باشند. شما ببینید که چه هزینه‌ای باید صورت می‌گرفت که شهر مشهد به این گونه خوشحالی کنند. اما با یک اتفاق فوتبالی در شب اعیاد همه خوشحال شوند و ما هر جا می‌رفتیم مردم تشکر می‌کردند. امیدوارم مسئولان اهمیت موضوع را درک کنند و از این تیم حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص اینکه میثاقیان اعلام کرده شاید اگر شرایط مالی اینگونه باشد در سیاه‌جامگان نماند، خاطرنشان کرد: میثاقیان عاشق این تیم است و فکر نمی‌کنم تا به حال برای صعود یا بقای تیمی گریه کرده باشم. اگر او حرفی زده از سر دلسوزی بوده و من امیدوارم مسئولان از ما حمایت کنند که او در این تیم بماند. من هم این اطمینان را می‌دهم میثاقیان در سیاه‌جامگان ماندنی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت قراردادهای بازیکنان تیمش گفت: ما کلا 12 بازیکن داشتیم و در بازی آخر سرمربی تیم یار تعویضی کم داشت و فقط یکی دو نفر روی نیمکت بودند.نفراتی مثل شربتی، ملکیان، ناصری، با ما قرارداد دارند و آن‌طور که می‌دانم مصطفی احمدی خیلی دوست دارد در تیم ما بماند. سعی می‌کنیم آن‌هایی که با ما قرارداد ندارند را در تیم حفظ  کنیم. امروز هم نشستی را با یرکوویچ خواهیم داشت چون او با جوی که از مشهد دیده علاقه‌مند است در تیم ما بماند.

 

روی صحبتم با صبایی‌ها نیست

عباسی در خصوص گلایه مدیران باشگاه صبای قم از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر حضور نصف و نیمه تیم‌شان مقابل سیاه‌جامگان افزود: ما اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از خیلی مسائل در مورد هفته‌های گذشته صحبت کنیم. من دیدم که برخی از آقایان در مورد جوانمردی آقایان پورموسوی و کاظمی صحبت کردند که باید در موردشان توضیح بدهم البته روی صحبتم به مسئولان باشگاه صبا نیست ولی دوستان ظاهرا یادشان رفته که 3 هفته پیاپی با اشتباه داوری تیم را بالا کشیدند.

وی افزود: دیدم برخی‌ها اعتراض کردند اما اگر معترضین فوتبالی باشند هیچ وقت چنین اعتراضاتی انجام نمی‌دهند. اولا زمانی که ما به پرسپولیس گل زدیم این تیم با نفرات اصلی‌اش در زمین بود و احمدزاده و کامیابی‌نیا و ماهینی در زمین حضور داشتند. ضمن آنکه پرسپولیس حق دارد به فکر آسیا باشد و چرا این را نمی‌گویید که استقلال خوزستان هم 6 بازیکن اصلی‌اش را نداشت. پرسپولیس باید دوشنبه در آسیا بازی کند و استقلال خوزستان سه‌شنبه. پس تیم حریف صبا هم 6 بازیکن اصلی‌اش را نداشت. این‌ها قواعد فوتبالی است که باید در نظر گرفت. از طرف دیگر در دقیقه 85 و 87 نزدیک بود ما 2 گل از پرسپولیس بخوریم که ضربه احمدزاده را همامی استثنایی دفع کرد. این را از قول من بنویسید که تیم جوان پرسپولیس باانگیزه‌تر بود و برانکو و پرسپولیس یکی از پاک‌ترین مربیان و تیم‌هایی هستند که در لیگ برتر مقابل ما به میدان رفتند.

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *