شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام می شود

با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، جلسه شورای اداری شهرستان رُشتخوار برگزار شد.
سید جواد حسینی در این جلسه گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار و مشروعیت نظام و دولت می شود.
وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داده و بستر توسعه را بیش از پیش فراهم می کند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: مردم خراسان در 34 انتخابات جمهوری اسلامی به طور متوسط بیش از 62 درصد مشارکت کرده اند که این مشارکت در شهرستان رشتخوار بالای 70 درصد بوده است .
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و جایگاه مقام معلم گفت: جایگاه نظام تعلیم و تربیت و معلمان در جهان هم، نشان از آن دارد که راه توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن توجه به مقام معلمان و ارتقاء منزلت آنان است.
حسینی گفت :در سال جاری بیش از سه هزار 500 فرهنگی بازنشسته خراسان رضوی برای اولین بار پاداش خود را در سطح کشور به مبلغ 280 میلیارد تومان دریافت کردند .
فرماندار رشتخوار هم در این نشست گفت: 51 صندوق ثابت و سیار اخذ آرا در این شهرستان پیش بینی شده و 867 نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
خالقداد عرب با تاکید بر ضرورت حضور و مشارکت مردم در این انتخابات گفت: 40 هزار نفر واجد شرایط رای در سطح شهرستان رشتخوار زندگی می کنند که از این تعداد 2 هزار نفر رای اولی هستند.
وی با اشاره به خدمات دولت در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر 91 درصد مردم شهرستان رشتخوار از نعمت گاز و 100 درصد از آب وبرق بهره مند هستند.
محمد چوپی عضو شورای شهر رشتخوار هم گفت:مهمترین مشکل مردم منطقه در حال حاضر جاده نامناسب است که هر روزه محور رشتخوار به تربت حیدریه گربیان یک نفر را گرفته و خانواده هایی را داغدار می کند.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای عملیات چهار بانده شدن محور رشتخوار به تربت حیدریه خاطر نشان کرد:تخصیص اعتبار ملی از سوی دولت برای این طرح از خواسته های مردم است.
ناصر نوریان عضو انجمن صنفی کشاورزان رشتخوار نیز ضمن بیان مشکلات بخش کشاورزی، خواستار استقرار دفتر نمایندگی آب منطقه ای در شهرستان شد.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *