رکورد بی سابقه شرکت گاز خراسان رضوی در سال گذشته

سید حمید فانی در بازدید از غرفه شرکت ملی گاز ایران در بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی گفت: در سال گذشته موفق شدیم هر دو روز یک روستا را در سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند سازیم. این در حالی است که درابتدای دولت یازدهم نفوذ گاز در بخش روستایی ۵۷ در صد بود که درحال حاضر به ۷۵ درصد رسیده و درحال حاضر ۱۵۰۰ روستا در استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

فانی افزود: طرح گاز رسانی به ۵۰۰ روستا نیز در دست اقدام قرار دارد که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته و با ادامه این طرح گاز رسانی در بخش روستایی به ۸۹ درصد خواهد رسید.
وی ادادمه: ۴۰۰ روستای دیگر را در حال پیمان سپاری داریم که کلنگ ۴۰ روستای آن هفته گذشته به زمین زده شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی اظهار کرد: قرار است در سال ۹۶ روزی یک روستا را از نعمت گاز بهره‌مند سازیم و یک روستا را هم عملیات اجرایی آن را شروع کنیم یعنی دو برابر پیشرفت نسبت به سال گذشته.

سید حمید فانی عنوان کرد: در حال حاضر نفوذ گاز در بخش شهری به ۹۹. ۸ در صد رسیده که با گاز رسانی به دوشهر باقیمانده استان تا پایان سال جاری، نفوذ گاز در این بخش هم به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

وی گفت: برگزاری این طور نمایشگاه‌ها موجب می‌شود مجموعه صنعتگران ارتباط مستقیم و نزدیکی با تولیدکنندگان داشته باشند و نیازهایشان را در این نمایشگاه‌ها برطرف سازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *