رئیس جمهور بعدی قدر حضور مردم را با نگاه به ظرفیت های درونی بداند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور بعدی قدر حضور مردم را با نگاه به ظرفیت های درونی و تاکید بر نگاه درون زا بداند.

ظهر جمعه نصرالله پژمانفر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: حضور امروز مردم در پای صندوق های رای بسیار مسئله مهمی است و مردمی که در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند دقیقا می توانند امید ناچیزی که دشمنان ما برای خود باقی گذاشته اند را به ناامیدی تبدیل کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم یک فرصت است. کسی که در روزهای آینده به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید به ظرفیت داخل کشور نگاه داشته باشد. امروزه بسیاری از مسائل جاری کشور و مشکلاتی که تابه حال برای ما پیش آمده با همین جوانان و دوستان و عزیزانی که خالصانه در همه عرصه ها آمده اند قابل حل است. این جوانان و مردم بدون انتظار حتی از جان و مالشان در دفاع از ارزش های انقلاب گذشته اند و ما باید این فرصت ها را غنیمت شمریم  و ان ها را یک فرصت برای کشور بدانیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در حال حاضر متاسفانه بیشتر این نگاه به بیرون کشور است، این مسئله ای جدی است که مقام معظم رهبری در ارتباط با این مسئله می فرمایند باید نگاه کسی که مسئولیت اجرایی کشور را برعهده دارد به بیرون مرزها نباشد. این شاخصی است که رهبری فرموده اند.

پژمانفر ادامه داد: مطالبی که بین نامزدهای ریاست جمهوری رد و بدل شد، تهمت هایی که بی خود زده شد باعث رنجش مردم شد. امروز مسائل اساسی کشور ما اشتغال و کار و اقتصاد مقاومتی است که باید تمامی ظرفیت های کشور و گفتمان الهی کشور در این مسیر متمرکز شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز به غیر از انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای شهر هم مهم است که برای مشهد پایتخت معنوی جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای مردم شهر مشهد بسیار مهم است که کسانی که به گفتمان انقلاب پایبند هستند به شورا راه پیدا کنند.

image_print
1101 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *