دستبند پلیس نیشابور بر دستان سارقان به عنف

با سرعت عمل پلیس دو سارق به عنف طلاهای دخترجوان در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: درپی سرقت به عنف طلاهای دختر جوانی، تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. در بررسی اظهارات دختر جوان مشخص شد که در مسیر برگشت به منزل در محدوده خیابان شهید فیاض بخش شمالی سوار یک دستگاه خودرو پژو می‌شود که در مسیر تردد راننده پس ار متوقف خودرو در حاشیه خیابان با کمک سرنشین پس از تهدید سه عدد النگو و انگشتر به همراه کیف دستی حاوی گوشی موبایل را سرقت و او را محدوده جاده کاشمر رها کردند.

سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با کمک تجهیزات نوین پلیسی کمتر از 72ساعت راننده خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

وی بیان کرد: متهم 20ساله در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی همدست 22ساله‌اش را معرفی که کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله همدستش را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست حتی الامکان در ترددهای شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا مورد دستبرد قرار نگیرند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *