قانون باید اجرا شود

توجه به حاشیه شهر مشهد و توسعه حمل و نقل عمومی در کنار اجرای کامل قانون و مقررات باید درکانون توجه شورای پنجم باشد.
سلطانی دوغ آبادی افزود:باید با تبیین و معرفی جایگاه و وظایف شورا به مردم، جامعه را آگاه و تشویق به انتخاب افرادی متخصص و توانمند نمود تا شهر از مدیریتی روان و جامع بهره مند گردد.
این حقوقدان در ادامه با تشریح لزوم اجرای قانون و مقررات درتمام شئون زندگی،تاکید کرد:یکی ازمشکلات امروزجامعه ما بعضا، عدم اجرای کامل قوانین و برخورد سلیقه ای با آن است که وجود یک عضو حقوقدان در شورای شهر، می تواند کمک زیادی به رفع این نقیصه داشته باشد.
سلطانی در خصوص حاشیه شهر و اشتغال سرمایه گذاری گفت: موضوع حاشیه یا همان حریم شهر یک دغدغه جدی است که شهرداری باید به سهم خود و قرار دادن امکانات مناسب این منطقه را برخوردار نماید. وی افزود: مشکل اشتغال، نبود سرمایه نیست بلکه فقدان برنامه های مدون و کابردی است.
سلطانی دوغ آبادی درخصوص برنامه هایش برای توسعه حمل و نقل عمومی گفت: باید فرهنگ استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی در جامعه گسترش یابد و بنده شخصا جهت رفت و آمد به محل کارم از تاکسی استفاده می کنم!
وی با انتقاد از طرح الیت افزود: پارک فروشی کنار خیابان امری پسندیده نیست و شهرداری باید منابع درآمدی خود را از جاهای دیگر تامین کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *