افق‌های روشن امید، پیش روی ما

بیانیه ستاد انتخابات حسن روحانی در خراسان رضوی  صادر شد. بخش‌هایی از این بیانیه به شرح زیر است.

استقبال باشکوه مردم در 27 اردیبهشت ماه از حسن روحانی، بذر امید را در دل خراسانی‌ها رویانید.

موج خرد در خراسان با مرد تدبیر و امید همراه شد. برای تداوم اصلاحات و اعتدال. برای تثبیت راهی که  در پیش گرفته‌ایم. برای عدالت اخلاق، آزادی، دانایی صلح، آرامش و امنیت. امروز فریادهای ملت ایران سرشار از انتظارها است. اطمینان دارد که رییس جمهور برگزیده با پشتوانه میلیون‌های رای مردمی، در جهت ایفای پیمانی که بسته است، گام‌های استوار بر می‌دارد.

در بخش‌های دیگری از این بیانیه آمده است: ما همه معتقدیم که افق‌های روشن امید و اصلاح پیش روی ما است

دولت، برای رفع مشکلات کمر همت ببندد

کمیته هنرمندان ستاد روحانی در استان خراسان رضوی به مناسبت پیروزی رییس جمهور در دوره دوازدهم ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرده است که در ادامه بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.
” در این ایام پر شور و شعور، مردم رنجدیده ایران اسلامی‌یک بار دیگر با بزرگواری و بلندنظری کم نظیر خویش چشم بر ناملایمات بستند و بذر شوق و امید را در خود و دیگران چنان پروردند که با حضوری آگاهانه و ازسر دغدغه‌مندی برای ایران به پای صندوق‌های رأی شتافتند تا دوباره بنای بلندی را برافرازند که اساس و ارکان و آن ایران و ایرانیان باشند.”
” در کنار سایر اقشار استان خراسان رضوی، هنرمندان این خطه کهن نیز با اهتمام ویژه خود به میدان آمدند و با تلاشی بی بدیل این حماسه ملّی را رقم زدند .
هنرمندان این بخش از سرزمین عزیزمان برآنند که از این پس، با همراهی فعال و ثمربخش با دولت محترم کمر همّت به رفع عوامل رنجش و حل مشکلات این قشر تأثیرگذار و کارآمد جامعه ببندند و از مسؤولین ذیربط بخواهند که آنان را همچون سایر اقشار و افراد جامعه به رسمیت بشناسند و شان و جایگاه و حقوق آنان را مورد عنایت و توجّه ویژه قرار دهند.”

بساط تخریب برچیده شود

در بیانیه‌ای که توسط ستاد مرکزی بانوان دکتر روحانی، خراسان رضوی، صادر شده آمده است: این بار نه تنها با حضور پر شمار خود در صحنه سیاسی و اجتماعی بر نقش خود بر تعیین سرنوشت پای فشردند. بلکه با انتخاب عقلانیت بر شور و برنامه بر شعار لایه‌ای از دانایی و آگاهی سیاسی خود را بر جهانیان عرضه کردند. مردمی‌که با رأی خود، بر سیاستمداران فهماندند که هرچند معاش و معیشت ضروری و فوری است اما راه حلهای دائمی‌را از موقت آن باز می‌شناسند. مسکن‌های موقتی را نمی‌پذیرند و فریب شعارهای غیرکارشناسی شده را نمی‌خورند و به راه حل‌های ساختاری و دائمی‌‌ارج می‌نهند. در این میان نقش زنان و حضور پرشمار آنان که جلوه‌ای از شعور سیاسی آنان است، بسی پررنگ و قابل تأمل است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *