خراسان رضوی؛ نیشابور

توضیح روابط عمومی فولاد خراسان در پی تجمع کارکنان پیمانکاری

🟢 توضیح روابط عمومی فولاد خراسان درباره‌ی یک خبر

🔷 در پی اعلام خبر اعتصاب ۶۰۰ نفر از کارکنان پیمانکار شرکت مجتمع فولاد خراسان در فضای مجازی، روابط عمومی این شرکت با ارسال توضیحی به رسانه‌های‌ محلی نسبت به این خبر که آن را «مخدوش و غیر منطبق بر حقیقت ماجرا» دانسته واکنش نشان داد.

🔹در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن در اختیار این رسانه نیز قرار گرفته، با تاکید بر این که «معدودی» از کارکنان یادشده مطالباتی داشته‌اند، آمده که قرار است این موضوع در نشستی با این همکاران مورد بررسی قرار بگیرد.

🔶 امروز سه‌شنبه، ششم شهریورماه در پی درخواست جمع محدودی از همکاران عزیز پیمانکار با موضوع «تغییر وضعیت پیمانی به قراردادی»، تعدادی از همکاران دغدغه‌های پرسنلی خود را به سمع نمایندگان شرکت و مسئولین ذیربط رساندند.

🔸 اما متأسفانه روایتی نادرست، غیرمسئولانه و جهت‌دار از این بیان مطالبه و گفتمان همکاران، توسط برخی صفحات فضای مجازی منتشر شده و اذهان عمومی را شائبه دار کرده و با ارایه اطلاعات و تصویری  مخدوش از اصل موضوع و خبر، آن را به سمت و سوی بهره‌برداری‌های نادرست ‌ناروا  سوق داد.

🔸 یادآور می‌شود در پی طرح مطالبات و گفت‌وگو با همکاران  و دریافت نقطه نظرات آنان، مقرر شد نمایندگان این عزیزان، برای طرح دغدغه‌های خود و پیگیری مسائل مد نظر در نشستی با مدیران شرکت، موضوع را پیگیری نمایند.

🔸شرکت مجتمع فولاد خراسان در دو سال گذشته بارها و به کرات تعهد خود را به سرمایه‌های انسانی و فرزندان برومند این آب و خاک مقدس، اثبات کرده و همواره پاسدار زحمات دستان پرتوان مردان ایران اسلامی، مخصوصاً جوانان بومی منطقه نیشابور بزرگ بوده است.
🔸 همین موضوع فولاد خراسان را فراتر از یک شرکت، به یک فرهنگ غنی بین مردمان این خطه جغرافیایی تبدیل کرده است.

🔸به امید موفقیت و سربلندی روزافزون صنعت کشور و جبهه صنعت شرق فولاد ایران اسلامی

🔶روابط  عمومی شرکت «مجتمع فولاد خراسان»

image_print