فرماندار نیشابور در سرولایت

حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در سرولایت

تاکید فرماندار نیشابور به توزیع آب عادلانه و نظارت بر رعایت قوانین اداری ساخت و ساز منازل در سرولایت

خبرگزاری «صبح‌امروز» معاون استاندار و فرماندار نیشابور به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برای چهارمین مرحله در جمع اهالی کم برخوردار و باصفای سرولایت حضور یافت.

به گزارش «صبح‌امروز» در نیشابور ،بخشدار،اعضای شورای اسلامی بخش ،فرمانده پاسگاه انتظامی عبداله گیو، فرمانده حوزه بسیج خیبر،روسای ادارات آب و گاز، تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی سرولایت، مهندس دونده معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان نیشابور را همراهی نمودند.

حضور در جمع سادات روستای دزق ، حضور در گلزار شهدای این روستا، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا، زیارت آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع)، دیداروگفتگوی صمیمی، بررسی و رفع مشکلات عنوان شده از سوی بخشدار و اعضای شورای اسلامی این روستا، بازدید از کارگاه تولید سرزیپ و یراق آلات سراجی و درپایان بررسی نحوه اجرای طرح هادی و نظارت بر ساخت وسازها در این روستا از جمله برنامه های حضور اعضای شورای اداری نیشابور در جمع مردم باصفای روستای دزق به عنوان زادگاه اجداد حضرت امام (ره)بود.

گفتنی است نظارت بر رعایت قوانین اداری ساخت و ساز منازل، تصرفات وحرایم رودخانه و مسیل ها، اراضی ملی و کشاورزی، انشعابات غیرمجاز، توزیع عادلانه و مصرف آب شرب و… از جمله موارد مصوب شده ومورد تأکید فرماندار به اعضای حاضر در جلسه بود.

image_print