مدیر عامل سازمان بازآفرینی از تعریف پروژه های مشارکتی ساماندهی و بهسازی در شهرک شهید بهشتی خبرداد:

بازآفرینی زندگی در شهرک بهشتی

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضای شهری شهرداری مشهد از تعریف پروژه‌های فوری و مشارکتی برای ساماندهی و بهسازی شهرک شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش صبح امروز، مجتبی شاکری روش با بیان این خبر اظهار کرد: دفتر توسعه محله شهرک شهید بهشتی در آبان ماه سال 98 آغاز به کار کرده است و با توجه به تعاملات و برداشت‌های اجتماعی، نسبت به تعریف پروژه‌های اعتمادساز و مشارکتی جهت بهسازی و ساماندهی این شهرک اقدام کرده است.

طراحی و اجرای پروژه ها مبتنی بر اولویت های مردمی
وی افزود: با توجه به تاکید و دستور شهردار مشهد در خصوص تسریع در اجرای ساماندهی و بهسازی این شهرک، علاوه بر فعالیت ها و تعاملات صورت گرفته در چندماه اخیر، جلسات فشرده استماع عمومی با ساکنان شهرک شهید بهشتی در حال برگزاری است تا با مشارکت خود مردم نسبت به تعریف، طراحی و اجرای این اقدامات و پروژه ها مبتنی بر اولویت های مردمی اقدام شود.
شهرک شهید بهشتی الگویی برای دفاتر توسعه محله و بازآفرینی

دیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد مشخصه های اجتماعی و هویتی محله شهرک شهید بهشتی را در بین محلات شهر مشهد بسیار خاص و ویژه برشمرد و بیان کرد: ارزش و تمایز رویکرد فعالیت دفاتر توسعه محله در شناسایی و تعریف پروژه‌ها مبتنی بر نیازها و اولویت‌ها از نگاه مردم است و یقین داریم شهرک شهید بهشتی با توجه به ظرفیت خاص هویتی و فرهنگی خود الگوی مناسبی برای بازآفرینی خواهد بود.
شاکری روش خاطرنشان کرد: اقدامات متعددی براساس خواست و نظرات مردم برای افزایش کیفیت محیطی و امنیت و ایمنی شهرک انجام خواهد شد که از جمله آن ها می توان به احداث میدان مرکزی شهرک، ساماندهی بازار روز، تجهیز زمین‌های بازی کودکان، بهسازی معابر سواره و پیاده، ساماندهی فضای سبز، نقاشی دیواری بلوک‌های حاشیه بزرگراه، ایجاد و بهبود فضاهای ورزشی، تامین روشنایی شهرک و همچنین اجرای رویدادهای هویتی و اجتماعی اشاره کرد که تاکنون با مشارکت مردم تهیه و فرآیند اجرایی آن آغاز شده است.

بسیج بخش‌های مختلف شهرداری
وی ضمن اشاره به اینکه در اجرای اغلب پروژه ها و اقدامات ضرورت مشارکت ساکنان شهرک وجود دارد و نمی توان صرفا مبتنی بر ظرفیت نهاد مدیریت شهری به اجرا و پایداری و استمرار شرایط بهبود در شهرک اتکا کرد، از بسیج بخش‌های مختلف شهرداری اعم از معاونت‌ها و شهرداری منطقه ۶ برای بهسازی این شهرک خبر داد و اضافه کرد: توفیق و تکمیل اغلب اقدامات و پروژه هایی که چهره مناسب تری به شهرک می دهد، باتوجه به برخی ملاحظات خاص در شهرک شهید بهشتی، مستلزم مشارکت و همکاری اهالی و ساکنان شهرک و ایفای نقش ایشان است.

حضور چند وقت پیش شهردار مشهد در این شهرک

چندی پیش محمد رضا کلائی شهردار مشهد از این شهرک بازدید کرده و در پاسخ به درخواست ساکنان مبنی بر رسیدگی به وضعیت شهرک بهشتی از جمله ساماندهی نمای ساختمان ها، ایجاد مجموعه های ورزشی و فرهنگی، برداشتن دیوار میان این شهرک و شهرک پردیس و … اظهار کرد: ما از این موضوع استقبال می کنیم اما اگر ساکنان شهرک کنار مدیریت شهری باشند، این اتفاق سریع تر و کامل تر اجرا می شود.
وی افزود: برای اجرای کار نیازمند دو بخش حاکمیتی و مدیریت شهری هستیم که در بخش حاکمیتی آقای فرماندار در این جمع حضور دارند و هر جمع بندی که اعلام شود، آن را اجرا خواهیم کرد.
شهردار مشهد بیان کرد: بخش دوم، ساماندهی فضای شهرک است که وظیفه آن بر عهده شهرداری مشهد است و به شما قول می دهم اتفاقاتی که در راستای ساماندهی شهرک شهید بهشتی خواهد افتاد، قابل مقایسه با گذشته نخواهد بود اما تحقق این قول شرطی دارد و آن مشارکت و کمک ساکنان شهرک است.
کلائی خاطرنشان کرد: امیدوارم شش ماه دیگر که در این شهرک دور هم جمع شدیم، ساکنان از اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در شهرک شهید بهشتی راضی باشند.
گفتنی است، در پایان این نشست محمدرضا کلائی به صورت رودرو با ساکنان شهرک شهید بهشتی گفت و گو و به درخواست های آنها گوش فرداد و خواستار کمک آنها به مدیریت شهری برای ساماندهی این شهرک شد.

هم چنین سید محمدرضا هاشمی  فرماندار مشهد با اشاره به این که با همکاری شهرداری مشهد مشکلات مرتبط با شهرک شهید بهشتی و پردیس را به صورت خاص پیگیری خواهیم کرد ادامه داد: مطمئنم با مدیریت خوب آقای کلائی شاهد اتفاقات خوبی در این شهرک خواهیم بود و اگر ساکنان یک قدم در راستای ساماندهی این شهرک بردارند، شهرداری مشهد 10 قدم در این مسیر برخواهد داشت.

image_print
1 پاسخ
  1. Suivre Téléphone
    Suivre Téléphone گفته:

    Lorsque nous soupçonnons que notre femme ou notre mari a trahi le mariage, mais qu’il n’y a aucune preuve directe, ou que nous voulons nous inquiéter de la sécurité de nos enfants, surveiller leurs téléphones portables est également une bonne solution, vous permettant généralement d’obtenir des informations plus importantes.. https://www.xtmove.com/fr/how-to-know-who-my-partner-talking-whatsapp-track-husband-wife-phone/

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *