پدر بی‌رحم دخترش را قربانی پاتوق دوستانش کرد/عاملان سرقت‌های سریالی در مشهد دستگیر شدند/ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

پدر بی‌رحم دخترش را قربانی پاتوق دوستانش کرد

مثل همیشه وقتی فریاد کشید تا همراهش به پاتوق معتادان و خلافکاران بروم، باز هم تنم لرزید اما این بار تصمیم خودم را گرفته بودم و نمی خواستم به عنوان دختری جوان مقابل چشمان هوس آلود دیگران قرار بگیرم این بود که با ترس و لرز گفتم دیگر همراهت نمی آیم اما او چنان لگدی بر پیکرم زد که سرم به دیوار کوبیده شد، چشمانم سیاهی رفت و …

دختر جوان که به همراه مادرش وارد کلانتری شده بود، درحالی که بیان می کرد دیگر از این وضع خسته شده ام به  مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزا کوچک‌خان مشهد گفت: از زمانی که به خاطر دارم پدرم آلوده به مواد مخدر بوده  است به طوری که دیگر حتی نمی تواند هزینه‌های زندگی خانواده اش را بپردازد به همین دلیل مادرم مجبور است علاوه بر رسیدگی به امور منزل و خانه داری، در بیرون از منزل نیز کار کند تا بخشی از مخارج زندگی تامین شود و دست نیاز به سوی دیگران دراز نکنیم.

اما از سوی دیگر پدرم که نمی تواند مخارج اعتیادش را تامین کند هنگامی که مادرم در خارج از منزل به سر می برد منزلمان را به پاتوق معتادان تبدیل می کند تا باخرید و فروش مقداری مواد مخدر، هزینه های اعتیادش را جبران کند.

این درحالی بود که من بزرگ شده بودم و از دیدن این وضعیت احساس ناراحتی می کردم با  وجود این پدرم نه تنها به نگرانی ما توجهی نمی کرد بلکه اعتراض هایم را با سیلی پاسخ می داد کار به جایی رسید که باید بسیاری از شب ها را بیدار می ماندم تا پدرم بساط مواد مخدرش را جمع کند چرا که باید لوازمی را که نیاز داشت، بلافاصله برایش فراهم می کردم.

در این میان اگر خوابم می برد با سیم داغ به دست و پایم می زد تا بیدار شوم به همین دلیل هر روز صبح با چشمانی پف کرده و گریان راهی مدرسه می شدم و درس هایم به شدت افت کرده بود. ولی ماجرای زندگی ما زمانی تلخ تر شد که پدرم برای گمراه کردن پلیس پای مرا به پاتوق معتادان باز کرد.

او برای آن که راحت تر به عیش و نوش برسد، مرا مجبور می کرد تا همراهش به پاتوق معتادان و خلافکاران بروم چرا که معتقد بود در صورتی که دختر نوجوانی کنارش باشد، پلیس به او مظنون نمی شود و به سادگی می تواند در این پاتوق ها، مواد مخدر خرید و فروش کند ولی من که احساس می کردم زیر نگاه های هوس آلود معتادان قرار گرفته ام، دوست نداشتم همراهش بروم.

دیگر از این وضع خسته شده بودم تا این که چند روز قبل وقتی در برابر خواسته اش مقاومت کردم، ناگهان با لگد محکمی مرا به دیوار کوبید به طوری که سرم زخمی شد و برای مدت کوتاهی بیهوش شدم. این بود که با  مادرم تصمیم گرفتیم به قانون متوسل شویم تا شاید راه گریزی برای خروج از این مشکلات پیدا کنیم.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

۱۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شد

ماموران در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل همزمان ۲ محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی و مشهد دست یافتند.

در مرحله اول این عملیات خودرو کامیونت حامل مواد افیونی متوقف و با دستگیری یک قاچاقچی در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

در عملیات دیگری نیز خودرو ۴۰۵ درحوالی مشهد متوقف شد و با دستگیری ۲ سوداگر مرگ در بازرسی از این وسیله نقلیه ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

تحقیقات از این قاچاقچیان با هماهنگی مراجع قضایی ادامه دارد.

عاملان سرقت‌های سریالی در مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 2 زن که عامل زورگیری و سرقتهای سریالی در چند استان بودند، روز شنبه در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده افزود: این 2 سارق به جز در مشهد در استان های کردستان، تهران، کرمانشاه، فارس، کرمان و بندرعباس نیز اقدام به سرقت کرده اند.

وی اظهار داشت: سارقان مزبور اغلب در محیط های خاص و شلوغ اقدام به جیب بری و سرقت می کردند. افسران کلانتری بانوان پلیس مشهد این سارقان حرفه ای را شناسایی و حین سرقت روی پله برقی آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

كشف سه قبضه سلاح شكاري در مرزهاي خراسان رضوي

فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي از كشف سه قبضه سلاح شكاري در مرزهاي خراسان رضوي خبر داد.

سردار ماشاالله جان نثار، فرمانده مرزباني خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: به منظور جلوگيري از فعاليت سودجويان و شکارچيان غير مجاز در حوزه استحفاظي، پرسنل پاسگاه هاي مرزي سرخس طي عملياتي موفق به کشف دو قبضه سلاح شکاري غير مجاز به همراه مهمات مربوطه و دستگيري دو نفر شدند.

وي در ادامه افزود: همچنين در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر حمل و استفاده از سلاح غيرمجاز مرزبانان هنگ مرزي درگز موفق به کشف يک قبضه سلاح شکاري غير مجاز به همراه مهمات مربوطه و دستگيري يک نفر شدند.

گفتنی است افرادی که سلاح غیر مجاز از آنها کشف شد ه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

محموله دام قاچاق در تایباد توقیف شد

فرمانده انتظامی تایباد گفت: یک دستگاه وانت نیسان حامل 22 راس دام قاچاق در جاده خواف – تایباد توقیف شد.

سرهنگ علی اکبر قربانی  افزود: در این ارتباط تعدادی متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. همچنین محموله کشف شده نیز به دامپزشکی تایباد تحویل شد.

وی ارزش این محموله را بیش از 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به همجواری تایباد با کشور افغانستان و امکان ورود دام قاچاق از کشور همسایه، شهروندان باید قبل از خرید دام مدارک بهداشتی آن را بررسی کنند.

قاچاقچیان اشیای تاریخی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از دستگیری قاچاقچیان اشیای تاریخی در مشهد خبر داد.

سرهنگ مجید کیانی مقدم گفت: در پی اخبار به دست آمده مبنی بر فروش اشیای تاریخی، گروهی از نیروهای یگان حفاظت به محل اعزام شده و به عنوان خریدار وارد عمل شدند.

وی افزود: در این عملیات قاچاقچیان در میدان انقلاب نزدیک پایانه مسافربری مشهد در تله ماموران یگان حفاظت افتاده و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: دستگیر شدگان که اعضای یک خانواده چهار نفره شامل زن، شوهر و 2 فرزند هستند اشیای تاریخی را از منزل یکی از دوستان خود در شهرستان خواف سرقت کرده بودند.

سرهنگ کیانی مقدم گفت: سارقین با بیهوش کردن میزبان خود توسط مواد بیهوش کننده یک سردیس تاریخی زرد رنگ، یک عدد سکه طلایی رنگ و لوازمی از قبیل یک دستگاه لب تاپ، 6 دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه و 2 دستگاه گوشی ساده تلفن همراه سرقت کرده اند.

وی افزود: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *