استفاده از ظرفیت مباشران امین، برای خرید کالاهای اساسی استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی بر لزوم استفاده از ظرفیت مباشران امین، برای خرید و ذخیره سازی نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی استان تاکید کرد.

قربان میرزایی روز یکشنبه در جلسه ای که به منظور بررسی نحوه تامین نهاده‌ها و واردات کالاهای اساسی با تجار، بازرگانان و شرکت‌های بخش خصوصی برگزار شده بود؛ افزود: برای آن دسته از کالاهایی که الزام برای واردات آن‌ها داریم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.
وی با تاکید بر این که در این مسیر ارز دولتی مورد نیاز آن‌ها تامین خواهد شد؛ افزود: تلاش بر این است تا مشکلات و موانع بر طرف شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ضمن آن که حرکت بر مدار قانون و رعایت استانداردها را برای ورود کالا را ضروری دانست؛ از ادارات و نهادهای دولتی خواست تا نهایت همکاری را برای تسهیل در امور داشته باشند.
میرزایی استفاده از ظرفیت بازار کشورهای آسیای میانه را خاطر نشان کرد و گفت: علاوه بر توسعه صادرات تولیدات استان، می‌توان از این کشورها مایحتاج ضروری خود را تامین کنیم.
وی تلاش برای کنترل و مهار قیمت‌ها و تنظیم بازار را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج عمومی را موجب افزایش رضایت عمومی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ضمن تاکید بر رصد تغییرات در بازار و لزوم نظارت دقیق بازرسان در این زمینه، مقابله با نقشه‌های بدخواهان در زمینه ایجاد مشکل و اختلال آفرینی در اقتصاد کشور را نیازمند اتخاذ تصمیمات سنجیده، و کارشناسی دانست.

انتهای خبر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *