دستگیری عاملان تخریب خودروها در شهر جوین

با سرعت عمل پلیس عاملان تخریب خودروها در شهرستان جوین شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ “مهدی غلام زاده ” فرمانده انتظامی شهرستان جوین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: شنبه شب گذشته در پی تماس چند شهروند با مرکز 110 مبنی بر تخریب شیشه و آینه خودروهایشان، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران کلانتری مرکز به همراه پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با گشت زنی هدفمند در سطح شهر به 3 پسر نوجوان که با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی خیابان‌ها خلوت پرسه می‌زدند را مشکوک شدند.

سرهنگ غلام زاده اظهار داشت: راکب موتورسیکلت با مشاهده تیم گشت متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز یکی از سرنشینان که از موتورسیکلت پیاده شده را در حال فرار دستگیر کردند.

سرهنگ غلام زاده عنوان کرد: متهم 19 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به تخریب شبانه شیشه و آینه 15 دستگاه خودرو با همدستی 3 نفر از دوستانش اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی با هماهنگی مقام قضائی همدستان متهم را که همگی 16 ساله بودند را طی عملیات‌های مجاز دستگیر و با تشکیل پرونده راهی دادسرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین در پایان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از این اقدام خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان جوین با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی خاصی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم زنند و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می‌کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *