ذخیره استان برای شب عید کافی است

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ دغدغه‌ای برای تامین نیاز استان به کالاهای اساسی اعم از میوه و گوشت برای ‌ایام نوروز وجود ندارد.

علی رسولیان در‌این خصوص افزود: با توجه به افزایش مصرف و حجم زائران ورودی به شهر و استان برنامه ریزی‌های لازم در‌این رابطه انجام شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

وی اظهار داشت: در‌این راستا با جوجه ریزی گسترده‌ای که در سطح مرغداری‌های استان به میزان هفت میلیون و 400 هزار قطعه انجام شده است برای‌ایام نوروز محدودیتی در تامین گوشت گرم مرغ مورد نیاز نداریم .

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان‌اینکه همچنین میوه‌های طرح تنظیم بازار هم در حال ورود و ذخیره سازی است، افزود: سهمیه استان برای‌این‌ایام یک هزار و 500 تن سیب و 3 هزار تن پرتقال می‌باشد که تا کنون بخشی از‌این سهمیه خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

رسولیان تصریح کرد :750 تن سیب و دو هزار و 50 تن پرتقال تا کنون به استان حمل  و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: در عین حال همزمان با نزدیک شدن به‌ایام پایانی سال طرح ویژه نظارت و کنترل بر بازار کالا و خدمات با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌ها صنفی اجرایی شده است که تا پایان فروردین ماه 97 ادامه می‌یابد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *