دشمنان اسلام از اتحاد سنی و شیعه هراس دارند

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری برهراس دشمن از وحدت اقوام و مذاهب اسلامی تاکید و بیان کرد: دشمنان اسلام به هیچ عنوان اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب به ویژه اهل سنت و شیعه را نمی خواهند و از این اتحاد و یکپارچگی ترس دارند.

مولوی نذیر احمد سلامی روز دوشنبه در جمع طلاب حوزه‌های علمیه دارالعلوم اسلامی روستای ریزه و انوارالعلوم اسلامی روستای خیرآباد شهرستان تایباد افزود: دشمنان با برنامه‌های از قبل پیش بینی شده و راه اندازی فتنه‌های مختلف به دنبال این هستند که بر امت اسلامی غلبه کرده و مسلمانان را در سطح جهان تضعیف کنند.

وی ادامه داد: در این برهه حساس کنونی که دشمنان اسلام در پی ضربه زدن به باورها و اعتقادات مسلمانان هستند حفظ اقتدار و عزت مسلمانان در گرو وحدت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهمترین هربه‌های دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در میان آحاد ملت و مذاهب مختلف می‌باشد بنابراین اتحاد، وحدت و انسجام برای همه ملتها و همگرایی برای امت اسلامی و جهان اسلام یکی از مهترین نیازها و بهترین راه مقابله با ترفند دشمنان است.

وی افزود: عدم اتحاد مسلمانان در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی به اصل دین اسلام ضربه می‌زند و اسلام را به عنوان دینی خشن و مسلمانان را به عنوان انسانهایی خشونت طلب معرفی می‌کند.

مولوی گفت: پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی محقق شده است. رهبر معظم انقلاب در حقیقت یکی از ارکان اساسی وحدت در کشور هستند. وحدتی موجود در نظام جمهوری اسلامی الگویی برای سایر کشورهای اسلامی است که در مسیر بیداری اسلامی گام برداشته اند.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *