مطالبه مردم از وزرا رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقتصاد در راس مطالبات مردم قرار دارد و بعد از آن هم مسئله اشتغال تمام جوانان و به طبع آن خانواده هایشان را درگیر کرده است.

حمید گرمابی ضمن اشاره به مطالبات مردم از وزرای دولت دوازدهم، اظهار کرد: امروز در راس مطالبات مردم، مسئله اقتصاد و بعد از آن هم مسئله اشتغال مورد توجه است که تمام جوانان و به تبع خانواده هایشان را درگیر کرده است. وی افزود: این دو مسئله باید اولویت های اصلی دولت باشد و در کنار آن هم گروه هایی که از روحانی حمایت و مباحثی مانند حقوق شهروندی را مطرح کردند باید به این نکات توجه کنند.

گرمابی با اشاره به اهمیت فضای دانشگاه و مطالبات دانشجویان از دولت دوازدهم، گفت: دانشگاه همیشه علیرغم اینکه ظاهرا به نظر نمی آید، یکی از سیاسی ترین نهادها بوده و متاسفانه اینطور گمان می شود که وزیر علوم سیاسی نیست در حالیکه جامعه دانشگاهی همواره پیش قراول نخبگان بوده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به نظر می رسد آقای روحانی فرد جامع الشرایطی را برای تصدی این مسئولیت پیدا نکرده است، بیان کرد: وزیرعلوم باید فردی باشد که نظر و رضایت جناح ها و تشکل های مختلف میان دانشجویان و دانشگاهیان را جلب کند تا روند علمی کشور سیر صعودی به خود بگیرد.

 

 

منبع: صبح توس

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *