طیبی: تیم ما مهره‌های خوبی دارد

بازیکن تیم فوتسال فرش آرای مشهد معتقد است امتیاز گرفتن از گیتی‌پسند دور از دسترس نیست.

«مصطفی طیبی»، در خصوص شرایطش پس از طی دوران مصدومیت اظهار کرد: بعد از سپری کردن دوران طولانی مصدومیت و رعایت نکات پزشکی توصیه‎شده، مصدومیتم را به خوبی پشت‌سر گذاشته و در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی قرار دارم.

وی با اشاره به بازی خانگی فرش‌آرا مقابل مقاومت البرز کرج خاطرنشان کرد: متاسفانه هفته قبل و در بازی مقابل مقاومت البرز تمرکز خوبی نداشتیم، همچنین تغییر سالن مسابقه و عدم آشنایی با سالن جدید، نیز تاثیر‌گذار بود.

طیبی افزود: تیم مقاومت البرز با وجود موقعیت‌های اندک خود، نهایتا سه امتیاز را از آن خود کرد. فرش‌آرا قدر موقعیت‌های خود را ندانست، البته اگر گل دوم را کمی زودتر دریافت می‌کردیم، حتما قادر به جبران آن بودیم. ضمن اینکه داور در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود و هر دو تیم، حتی تیم برنده از عملکرد داور ناراضی بودند.

وی با اشاره به جابجایی سالن برگزاری مسابقه ادامه داد: مقاومت البرز تیمی‌است که خوب دفاع می‌کند و روی ضد حمله برنامه دارد، اگر بازی در سالنی بزرگتر مثل سالن شهید بهشتی برگزار می‌شد، حتما فرش‌آرا نتیجه بهتری می‌گرفت.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در خصوص بازی پیش‌روی تیمش در مصاف با گیتی‌پسند تصریح کرد: گیتی‌پسند در رده دوم لیگ و فرش‌آرا در رده چهارم لیگ قرار دارند و اختلاف امتیاز کمی بین دو تیم وجود دارد. گتی‌پسند تیم خوب و پرمهره‌ای محسوب می‌شود ولی تیم ما نیز مهره‌های خوبی دارد و تمرینات خوبی در این هفته انجام داده‌ایم.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای این بازی خواهیم‌کرد. هر تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، پیروز بازی‌ خواهدبود. در نگاه نخست کار سختی داریم زیرا باید در خانه گیتی‌پسند به میدان برویم، اما امتیاز گرفتن از این تیم بدون شک غیرممکن نیست.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *