شرور مواد فروش در نیشابور با شلیک پلیس زمین گیر شد

با شليك گلوله پليس شهرستان نيشابور يكي از اراذل و اوباش سابقه دار كه در زمينه توزيع مواد مخدر هم فعاليت داشت، دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابورگفت: ساعت 14:33 دقيقه روز گذشته با كسب خبري مبني بر مخفي شدن يكي از اراذل و اوباش كه در زمينه توزيع مواد مخدر فعاليت دارد در داخل باغي در يكي از روستاهاي حاشیه شهر نیشابور بلافاصله ماموران این فرماندهی با هماهنگي قضائي به محل اعزام شدند.

سرهنگ بیات مختاری خاطر نشان كرد: ماموران دايره اطلاعات و عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر پس از محاصره باغ دو نفر را دستگير كه متهم اصلي با مشاهده ماموران عليرغم هشدارهاي مكرر و صدور دستور ايست توجهي نكرد و به سمت ماموران حمله كه با رعايت قانون بكارگيري سلاح پس از شليك چند تير هوايی زمین گیر شد.

وی با اشاره به ابراز خرسندی اهالی روستا از دستگیری متهم تصریح کرد: متهم 31 ساله تحت الحفظ توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شد.

سرهنگ بيات مختاري تاكيد كرد: پليس و دستگاه قضايي مصمم است با كساني كه نظم و آرامش عمومي شهروندان را خدشه دار و باعث ايجاد رعب و وحشت مي شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *